Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

Tinggal sehari je lagi....

Tinggal sehari je lagi aku dok bersenang lenang...... tido n main tenet tanpa henti di rumah..... 1hb 9 ni aku dah stat keje balik...... huhuhu...... rasa berdebar pun ade..... mcm xbiasa lak..... w/pun dah seminggu aku dtg n lepak kat ofis.... tp still rasa berdebar je.... mcm nak msk keje kat tempat baru laks.... hehehe....

yela.... dah 6 bulan cuti..... lama tu.... 1/2 tahun.... tp aku xwat pape pun selain menambahkan kos letrik n menghabiskan duit hubby jek..... hehehe.... tp yg paling best.... aku dpt spend hampir 4 bln masa bersama anak bujang ku Irfan.......

PKU.....here i come........



yang nyata nye juga.... selamat bersiap awal2 utk gi keje n antar anak....selamat menempuh jem pepagi..... dan selamat menghadapi kerja yg melambak2 yg menanti aku settlekan kepada diri ku...... :D


2 comments:

fieza said...

Nak buek cam mano, tanggungjawab...jamab je ler...

Merdeka! Merdeka! Merdeka ...vote my baby http://mamafc.com/index.php?option=com_datsogallery&Itemid=28&func=detail&catid=13&id=300

nza said...

wah, lamenya coti..mesti byk keje sdg tunggu tuhh..n yg xsngup nk brpisah dgnsi kecil first dy...

Related Posts with Thumbnails