Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

Ambil tag pertama dr ibu zaaz.....

1st time aku nak jwb tag ni.... aku amik tag ni dr ibu zaaz..... xpe kan ibu zaaz ;P.... ibu zaaz juga yg suruh amik... dia kata kpd sume yg bc blog dia... aku antaranye.... hehe....


1. Bekas kekasih saya adalah:
seorg yg aku couple hampir 10 thn dari skolah dulu..... tp aku kawin dgn hubby skrg yg aku kenal ms blajr kat 'u'

2. Saya sedang mendengar:
bunyi anakku Irfan tgh tercungap2 hisap susuku yg byk sambil aku menaip n3 ni.....(of couse bunyi keyboard ku jgk la)

3. Mungkin saya patut:
kurangkan marah2 pd anak sulungku Syafiqah yg suka kacau n usik adik dia.... dia selalu rasa sedih n rs mcm mama n papa xsyg die lg.... sian fiqa...... mama still love u honey....

4. Saya suka:
bershopping... mau di internet atau di butik2..... menghabiskan duit dgn sengaja (tak tau kenapa.... kenan dr mana ntah) lepastu buat muke 10sen minta duit dr hubby lak... n suka dengar dia berleter

5. sahabat-sahabat baik saya:
yg sanggup tolong dan membantu sy di waktu saya susah dan senang dan sentiasa disisi sy memberikan sokongan dan dorongan diwaktu sy susah atau ditimpa masalah

6. Saya tak faham
bila tgk cite fiksyen yg byk kena fikir... jd sy akan minta org cerita balik kat sy ape cerita tu nak story atau maksud lain mesti ada org kena terangkan balik cerita tu kat sy... haru.....

7. Saya kehilangan:
laptop Dell XPS yg sy baru beli n guna 3 bln menggunakan loan kerajaan (sbb aku kerja gomen) n still byr smpai skrg w/pun laptop dah xde (htg 3 thn tuh...) n jam tangan Elle hadiah hantaran kawin (kesemua brg ni tlh dirembat oleh penyangak yg pecah masuk umah aku thn lepas)....

8. Ramai yang berkata:
mulut aku laser n suka membebel.... (betul lah tu....)

9. Makna nama saya:
takde makna kot sbb ejaan 100% lari dr ejaan sbnr utk nama yg bermakna .... nor (xde makna, kalau 'nur' adalah) dan fazilah pun xde makna (kalau fadhilah tu ada makna)

10. Cinta itu adalah:
indah dan buta...... betul kah??? pada aku itu lah kot....hehe

11. Di suatu tempat, seseorang sedang:
membelikan aku kek secret recepi perisa mango delight sbb aku teringin nak mkn kek tu....

12. Saya akan cuba:
attend interview dgn jayanye utk mendapatkan kerja yg bersesuai dgn kelulusan ku.... n membantu ekonomi keluarga ku... (sian hubby)... huhuhu.....

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud
sesuatu yg menyatakan abadi kot... ini dr kamus aku cipta sendiri la...

14. Telefon bimbit saya:
yg ke 10 aku tukar sbb aku asyik hilang n rosakkan h/p, jenama pakai sekarang nokia express music model 5230

15. Bila saya terjaga dari tidur:
sy akan tgk anak sy Irfan yg tidor kat sebelah aku.... ok ke tak ke..... mana tau.....tututut.. mintak jauhkan lah...

16. Saya paling meluat apabila:
sy tanya org tu tapi dia jawab acuh tak acuh n buat lawak bodoh..... rasa nak tampor je muke dia.... hampeh!!!

17. Pesta/Parti adalah:
suatu yg paling aku suka buat sbb aku suka bila ada org dtg rumah n puas hati bila org mkn mknan hasil masakan ku

18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah:
hamster..

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah:
18 tahun... masa tu br masuk matrik... oh indahnye....

20. Hari ini:
rasa penat sgt.... byk keje rmh kena buat....

21. Malam ini saya akan:
kemas brg utk antar Irfan ke rmh pengasuh n iron baju fiqah yg dah seminggu tak dikemaskan....

22. Esok pula saya akan:
antar Irfan ke rmh pengasuhnye (2nd day ke rmh pengasuh) n gi ofis tgk kerja2 yg dah 6 bln terbengkalai n huru hara sbb org lain tolong buatkan

23. Saya betul-betul inginkan:
sebuah kereta toyota WISH!!!! i wish.....i wish.... i wish..... toyota WISH!!!

24. Ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini:
sembabnye muka aku....!!!! xnak tgk cermin lah....

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan:
Pusat beli belah adalah tempat yg paling aku suke pergi kalau boleh tiap2 hujung minggu pergi sana w/pun x shopping... xtau nape... suke!!!

26. Makanan Barat atau Jepun:
makanan barat la.... makanan jepun xpernah sentuh pun!!

27. Bilik yang terang atau gelap:
mana2 pun bole.... tgk keadaan la.... xkan baca buku dlm bilik gelap kot??

28. Makanan segera adalah:
makanan yg senang dimasak, mudah disediakan utk dimakan...... atau mudah didapati

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
bye!

30. Siapa yang anda mahu tag?
sesiapa yg bc blog aku yg xseberapa ni..... n of course sesiapa yg berminat nak jwb tag nie
ye...!!! silalah jawab ye!





No comments:

Related Posts with Thumbnails