Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

Tag II pasal bag

okeh.... tag ni aku dpt atas request aku pada ibu zaaz..... tak sangka pulak cepat ibu zaaz reply.... bestnye.... tq ibu zaaz... ila dah baut kerja rumah dahh...

1. Sila ambil gambar

2. Kemudian, sila ceritakan sedikit ape yang terkandung dalam beg kerja anda itu. sila sertakan gambar sekali..(tak payah la kemas beg tuh semata- mata nak go public...:D)



kemudian terangkan secara detail isi bag anda.

Ape ada dalam handbeg saya :

a) of couse Purse - jenama Padini Autthentic.... dah 4 thn dah... byk jasa tuh
b) camera Sony - ku bawa kemana2 je skrg
c) pen hitam
d) handphone Nokia
e) 2 batang Lipstic The Body Shop
f) All in One foundation The Body Shop
g) Set mini brush The Body Shop
h) Blusher The Body Shop
i) Eau De Tollete - Moroccan Rose The Body Shop
j) sikat rambut - utk sikat rambut syafiqah bila nmpak kusut masai
k) sekeping pampers utk Irfan
l) Wet Tissue - juga utk kegunaan salin lampir Irfan
m)Face Mask - penting nih tgh H1N1
n) USB pendrive
o) kunci rumah


3. Nyatakan sebab- sebab anda suka bag kerja anda itu.

suke sgt sbb bag ni lebih besar dr beg dulu.... boleh letak pampers lagi.... beg ni bkn stakat bwk gi keje, tp bw kemana2 n ape je yg aku biasa guna sume ada dlm ni termsk pampers tu.... xyah bwk beg lain utk isi brg baby......ele sbenarnye beg ni beg br pun..... hehehe


4. Sila nyatakan kenangan manis atau apa yang istimewanya pada beg itu pada anda.

beg ni mmg istimewa sbb aku dpt hadiah dr hubby sempena melahirkan anak kembarnye..... tp dah tinggal sorang je si kembar tu.... w/pun sbenarnye penyelah susah nak bodek dia beli handbag baru utk aku.... akhirnye aku dpt jugak sbb dia dpt bonus... hehehe... tq hubby.... i lap u very much....


5. Sila tag 10 orang yang lain.

alamak nak bg sape?? aku baru je berkecimpung dlm dunia blogger n tagger ni.... tp aku cuba bg la kat kwn2 ni ye... harap jawab ye...

1. e-caR Nazrin a.k.a ibu eiymann
2. mama danish
3. nattdeonlyone
4. salldann
5.miela77
6. mama aqilah
7. shana
8. cikpid





5 comments:

Cikpid said...

kekekke..kalo dh nama mak org ni..msti ade pampers anak dlm hanbeg..samalaa kite..

~sall said...

wooo...ko bg aku tag yee...nanti aku karang ye...

Iela Fazielah said...

Cikpid: ila ingat ila sorang je simpan pampers dlm handbag.... cayala... samela kite...

Iela Fazielah said...

Cikpid: oh ye.. ila tambah cikpid utk tag ni ye... sila la jwb k

e-caR NazRin aka ibuEiymann said...

huhu..kena TAG..nnt ank murid buat keja skolah yerr chekgu..byk sngguh waiting-list-TAG yg menanti.. ;-)

Related Posts with Thumbnails