Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

Makan kek

Hari ni mcm biasa petang ahad kul 5 papa gi kelas guitar nye..... aku pesan kat hubby suruh beli 1 benda nih... tekak teringin pulak nak mkn..... aku nak mkn kek Secret Recipe ..... perisa Mango Delight... so papa pun kata ok.... aku nak 1 slice je.... x byk.... teringin le katakan...masa ni aku tgh syok jwb tag I yg aku cilok dr blog ibu zaaz...

Kul 6.30 papa pun balik..... syafiqah dgn hepi nye sambut papa dia pulang n berlari kat aku bg tau..."mama, mama, papa balik bw kek sedap...... besar nih...'" smbil depangkan tgn dia.... aku ???? sbenarnye aku dah nampak pun dr tingkap atas... papa bwk kek sekotak besar....

So aku pun tgk kek tu....




uih.... bestnye.... papa beli mcm2 jenis kek SR ni... ada classic cheese, chize choc, choc indulgence, mango delight, brownies (dlm kotak kecik), n ape lg ntah nama die.....

tapi korang ingat larat ke nak mkn sume kek tu skali gus.... 2 kali gus pun lom tentu abis... nampak nye.... seminggu ni mkn kek je la nampaknye kitaorg 1 rmh.... maklumlah.... nak puasa sabtu nie.... anyway... tq papa.... 7. 9.09 ni b'day mama.... nak beli kek lg ker??? hehehe



No comments:

Related Posts with Thumbnails