Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

akhirnyer....

akhirnyer.... wishlist nak bl cooler beg jenama Suri ni terlaksana...


dan sempatla jugak menjejakkan kaki ke HQ Lunatots kat cheras ni...
siap jd members lg tu....


setahun RM12 je tp aku daftar utk 2 thn RM20....
yg untungnyer... utk member's anniversary month dpt bl brg jenama Lunatots dgn diskaun 20%...
kebetulan bln mei ni mmg annivesary aku yg ke 7thn...leh bl CD AI2  Lunatots tu... jimat disitu...haha

lepasni leh angkut spectra dgn susu nyer dgn bergaya...
bersama beg susu Suri...yeaah!
disbbkan mood tgh happy dpt brg baru kan...
td ms pump susu smbil tgk pump spectra yg cantik terletak dlm beg suri ni..
hasil tuaian sgt lah meriah...
alhamdulillah... tiap2 hari kalau mood happy mmg hasil tuaian mmg meriahla...

dpt sebanyak 8oz...bestnyer!
kalau x..ckup2 mkn je...4oz je


emmm....my Madela FS sedang tggu stok smpai...
xsabar dah ni..
pasni my spectra will be my 2nd pump...
leh letak kat opis nnt...
lalalalala.....* mood tgh gembira*



6 comments:

Mooniqueen said...

Bile brg complete. Semangat tu lain mcm sikit kan?

Iela Fazielah said...

betul tu mooniqueen....lg membara2 smgt nak mengepam

Nadra Farissa said...

besnyeeee~~~ lg bersemangat i nk fully BF for this coming arrival.. insyallah.. :D

adianiez AIDA said...

inspirasi... aida pun nak bf secara ekslusif insya'Allah nanti. anak-anak yg terdahulu, tak sukses :(

Iela Fazielah said...

nadra: farah..ila doakan u berjaya...mesti boleh... yg penting azam...

Iela Fazielah said...

adianiez AIDA: aida pun mesti boleh...ila pun harap ila berjaya dpt fully b/f Imran for 2 year...dulu Irfan ila dt b/f dia 1thn 4bln je...sikit lg nak berjaya...tp azam xkuat sgt nak habiskan...kali ni harap boleh

Related Posts with Thumbnails