Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

Selamat Hari Guru

owh...sgt terlambat utk aku ucap Selamt Hari Guru kepada semua pendidik di Malaysia...
terutama utk kakak ku cikgu Azilah yg kini berada di Sentul tu....
xlupa juga pd cikgu2 lama SKS (2), SMKBBS & pensyarah2 di UPM...
dan kini...ucapan Selamat Hari Guru utk cikgu2 taska dan tadika  Syafiqah dan Irfan...
tanpa cikgu, sapelah nak jaga n didik anak saya...

ok...agak terlambat beli hadiah...
eceli ai terlupa...tp xpe....lambt cepat xde mslahkan..
yg penting niat kita bg tu....

memandang esok (jumaat) ada sambutan hr guru di tadika syafiqah (tadika Ho)...
esok syafiqah kena bwk gula/jajan utk majlis tersebut.
xlupa juga hadiah uttk cikgu kelas syafiqah..cikgu woo...

sementara kat taska Irfan xde celebration..
tp still ada hadiah utk cikgu irfan..cikgu Ain...
to cikgu woo dan cikgu ain...amik la hadiah utk mu ye..tara,,,,




SELAMAT HARI GURU..


2 comments:

MamaYatie said...

hehee..so sweet ayat2 hujung tu...kekee

kat school budak2 tu pun celebrate hari ni

eRiNsZ said...

halu darling... lama tul x ber bw.. dah besaq upernyer baby imran....


haluuu dtg jemput ke http://cikgupenmerah.blogspot.com/ ader giveaway utk follower bertuah... moh kiter

( aku rasuah kamo)

Related Posts with Thumbnails