Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

baju kurung nursing

harini gi keje melaram pakai bj kurung nursing
ai br beli bln lepas kat butik Lunatots jenama suri
teringin nak cuba nursing baby tru bj kurung ni
1 lg pasni boleh la buat contoh utk tempah bj kurung nursing
so far ok la..

harga bj kurung nursing Suri yg aku pakai ni murah je
seswai dgn budget..hehe...
jernis Polka Dot..RM 89 je sepasang ok la kan...

nnt nak cuba bl jenama Mumsdreams pulak
sbb aku tgk bj kurung nursing dia jenis pakai zip kat pesak 
while bj kurung nursing Suri ni jenis selak dr tgh dada..



pinjam gambar dari http://clothdnz.blogspot.com

eh...bj kat butik clothdnz ni pun cun2 gak...
jom terjah jom..harga pun sama cun cam baju dia

7 comments:

Fieza79 said...

mmg best dn mudah pki nursing kurung kt opis..nk pam pn sng..snyp2 je leh pam kt meja smbil wt kja..bezz!

Iela Fazielah said...

betulla kak...mmg best!

Nad @ MamaZN said...

saya teringin gak nak beli
tp biase tgk adrinis tu
mahai pastu tak berkenan dgn corak baju
yg akak punye ni cam cantek jek..simple lak tu..yg penting harga mampu dibayar :)

Iela Fazielah said...

Nad; kak ila tgk gak adrinis tu..keluar mjlh pama lg tu..mmg mahal la.. yg akak bl ni jenama suri..tp better kamu gi cuba dulu b4 beli...nnt terbesor ke..terkecik ke... susah lak nak tukar

Aleeya (Yaya) said...

cantik plak baju tu...da la dot2 plak tu..menarik...tp xde baby lak plak hehehe

MamaYatie said...

wow..hari ni baru tau ada baju kurung utk nursing..nnt boleh buat ni..hihi

Iela Fazielah said...

mamayatie: dah lama dahada... Tp xfemes je

Related Posts with Thumbnails