Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

novel lagi....

hmm..bulan julai ni je aku berjaya membeli 5 buah novel
wah..semangat bc novel ye..

ada org tanya.. anak 3 pun done ke nak membaca??
hehe...
aku done aje..
biasanyer aku membaca time perah susu...
dr dok temenung pandang dinding..
baik membaca... susu pun keluar laju je...hehe
1 lg time nak tido mlm tu.. bc la kejap bang sejam..

ok..ni buku baru smapai...
sebenarnyer 2 buku yg aku bl awal bulan julai aritu dah khatam dah aku bc..
serius..cerita Love u Mr Arrogant & Suami ku Tak Romantik tapi Autistik tu mmg best giler!!!
xrugi korang bl n bc ok..
mcm novel Love U Mr Arrogant tu.. aku bc sehari dah abis
serius...cerita dia sgt seronok...

3 novel baru kira dlm carta popular la kat Karya Seni dan antara buku2 terbaru


1. Kawin Ganti
2. Suami Yang Ku benci
3. Cik Bunga & Ncik Sombong 

6 comments:

mummy_ayu said...

tiag2 novel tu Ayu dah baca..yg paling best kan..Cik Bunga dan Ecik Sombong...serius best..

Mr Arrogont & Suami Aku Tak Romantik Tapi Austistik..pun best sesangat..
Ayu bulan Julai nie baru beli sebuah jer..tengah tunggu 2 novel kuar pertengahan Julai nie...dua2 mcm best jer.Karya Seni..he he...leh geng la kita dua nie.giler novel..

Iela Fazielah said...

ayu: betul la... mmg best citer suamiku Autistik tu... xsabar nak bc citer cik bunga n en. sombong n novel kawin ganti tu...bc sinopsis mcm best je

momnsofea said...

kita dh beli 5 novel he he pesta buku selangor..kaki novel dan sr pub.best cerita "maid"..suka

Iela Fazielah said...

momnsofa: cerita Maid berkali2 ila bc..mmg best!

azilahasryza said...

Cik Bunga n Encik Sombong mmg best.. ko Karya Seni member eh ? murah tak beli ? Senang tak dapat novel ?

Iela Fazielah said...

long, karya seni semua buku dia ada less RM 3 setiap buku... So murah n berbaloi la... Pos free mcm kakinovel jugak

Related Posts with Thumbnails