Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

papa n motor baru...??

hubby ada motor baru..
besar punyer!!!!


konon nampak garang la...
pasan!!!

kalau la laki aku ni slim sikit...mesti nampak kacak bwk moto ni...
hmmmm...bila la nak merasa tgk dia slim ni...
wakaka...
hubby: jgn marah aaaa.... hihi


eceli ni bkn motor dia pun..
tp mmg motor baru ok...
tgk plat...WXA tu...
ni motor adik dia yg keje Shell tu..
adik dia sorang lg yg keje Mercedez tu ada gak sebijik kaler kuning...
sib baik mamat ni xminat moto besar...
kalau x... agaknyer berlumba diaorg adik beradik bwk motor ni...

er..cer tanya harga motor ni sebijik??
tau x??
meh aku bg tau ye...
sebijik motor ni sama harga kete VIVA sebijik ok...
cer korang kira kalau hutang 5thn je.. bape rat nak byr sebulan???
FENGSAN!!!!!

4 comments:

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

hubby kita pun minat motor besaq ni, hampir2 beli la kawasi ninja tu, tapi biler dipujuk oleh wofenya, lebey baik beli kete kalo beli motor mahal2 ni sbb hujan basah gak, kalo bujang tak pe tak yah pikir anak bini, kalo dah kahwin semua tu kena pikir..

Iela Fazielah said...

ANJE: betul tu..byar mahal2 tp basah jugakkan?? tp mcm ila, ila minat.. lg pujuk hubby suruh beli... jiwa muda..haha... tp mamat tu yg xmau... dia xminat... sayang duit dia kata

erieyain said...

tu moto kawasaki er-6n kan kak ila..adik ipo ade satu kaler kuning,mmg rege sebijik kete viva hutang 5y..

Iela Fazielah said...

erieyain.. Aah... Giler mahal moto ni... Tp adik ipar ila bl cash xsalah.... Byk tol duit dia

Related Posts with Thumbnails