Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

kisah bersahur pagi tadi

kisah bersahur pagi tadi
tetiba terlebih rajin lak nak snap gmabr..hehe

memula aku bgn mcm biasa..jam 5
niat hari ni nak mkn keow tiow goreng
so..menggoreng la char keow tiow pg ni
skali jam 5.15am Imran dah merengek
budak bam bam sorang ni xlain xbukan nak minum susu la tu
sepanjang mlm dia mmg melekap je kat dada aku
xleh berenggang lansung

memandangkan aku lom abis prepare mkanan..
aku suruh hubby amik imran bwk turun
nampak mood dia ok je...
dlm ms yg sama aku kejutkan syafiqah
so..jam 5.20 cam tu kami pun bersahur..
while imran aku letakkan dlm walker...
sib baik si Imran ni ok..nak pulak dok dlm walker...
err.. jgn xtau..dah seminggu aku masukkan imran dlm walker ok..
umor br 3 bln stgh dah masuk walker...
welll nak wat camne...
dia xsuka baring or meniarap je
nak suruh dukung xlarat weh...
berat kat 9kg... sakit pinggang ni...hehe

ni rupa budak kecik join sahur

muka budak br bgn tido

dah pandai dah jln dlm walker ni...
tapi jln reverse ye..
makin lama makin ke blkg...hehe

tgn pun pandai main menan depan dia
ni walker zaman tok non..kakak syafiqah punyer
hadiah untie lin bg ms syafiqah lahir dulu
byk jasa walker ni..

meh tgk rupa kakak syafiqah pulak
dpt mkn menu fav. dia..
keow tiow goreng...

memula aku snap gmabr..
dia tertutup mata

2nd time snap
still tutup mata jugak..
pastu aku snap lg...
kat 6 keping la..
semua tutup mata..
fed up aku
taula br bgn tido...
haish!..

mcm ni keadaan syafiqah setiap hari bila bersahur
ceria je dia...
alhamdulillah...suka sgt!

2 comments:

mamalieyna said...

montel n comel si adik! Alhamdulillah senang si kakak bgn bsahur..^_^

sumysya said...

cantik lg walker w/pun da lama...bagusnya kecik2 da pose

Related Posts with Thumbnails