Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

kursus, family, anak & cd

owh..4 benda aku mention kat tajuk tu...
serius... rabu ni nak gi kursus kat pd sampai ari jumaat..
bertempat di  avillion admiral cove PD...
lama betul xdtg pd..dah setahun dah...
last pegi thn lepas stay kat corus paradise..
thn ni patah balik gi avillion...
november thn lepas gi avillion jugak.tp yg melaka punyer...

ok...ni dok tgh pikir...
camne nak uruskan anak yg berCD ni
aku kan..kalau kursus...lebih 2 hari ni..pastu jauh2 pulak..
mmg anak2 xleh dipisahkan..
sanggup byr bilik..janji anak2 ikut...
dr syafiqah kecik, pastu ada irfan... skrg bertambah dgn imran...
diaorg mmg aku xpernah berenggang dgn aku.. 
mlm mmg xpernah lepas la minum susu badan ni
cuma kali ni aku rasa mencabar sikit
sbb kali ni aku pakaikan imran CD..
aku tgh dok pikir ni...
camnela nak handle CD selama 3 hari dok PD ni...
rs mcm xde msalah...
yelahkan... CD paling lama simpan tnapa basuh 3hari...
tp aku rs mcm akan berkepok la beg aku nak bwk nnt...
sehari pakai 6lai CD...darap 3 hari dah jd 18 helai..
mmg sah2 1 beg utk CD je...
plg xbest nnt... pegi beg CD ringan...
balik beg jadi berat pulak...
adehh... mana xnyer.. CD dah pakai, agak2 lembab mesti beratkan???

hmmmm...aku seboleh2 xmaula pakai DD..
so..ada hati rasa mcm nak try je beli biodegerable disposal refill insert ni
product baru lunatots....
pekata kita cubakan???


ni rupa dia...
leh pakaikan kat pocket CD or CD Ai2...

harga mcm ok je... RM 7.90 utk 5 keping...
aku bl dlm 10 keping..leh pakaikan utk 2 hari
hari lastday pakaikanla insert kain balik...
jimat kat situ... mlm pun pakaikan insert biasa jugak...
hmm..nak cubalah...

owh...mood malas betul nak pack2 barg...
dulu anak sorang dua ok lagi nak jln tido sana sini
ni dah msk anak 3... malas tul rasa...
bertambah2 beg kena bawa...
betul x???


No comments:

Related Posts with Thumbnails