Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

make up cik ina silver bullet

semangat betul deco2 kete baru..
bkn rumah je kena deco... dgn kete pun nak deco jugak..
eceli.. ni projek hubby..
mcm aku obses kat rmh..hubby..obses kat kereta..
layankan jelah..duit dia pun kan...

umor kete br 2 hari..
hubby dah join PNGL (kelab Pemilik Nissan Grand Livina)
siap la gi lepak kat gombak lagi tu..
mlm jumaat lepas.. balik jam 3pg lagi..
sabar jelah..
blk tu terus rupa kete dah berubah sikit...
ala tambah sticker je..

dari rupa asal yg kosong..
terus berubah



pastu..
ari sabtu gi begger lampu belakang pulak..
mcm2 la org lelaki ni..
sampaikan butang aircond pun ditukarnyer...mcm2..

ari ahad lepas...
kami ke shah alam pulak utk tukar sport rim pulak..
layan kan jelah...
ms memula nak pilih..
sampai rambang2 mata2..
tgk la deretan sport rim yg ada...
lepas decided.. amik yg saiz 17"..



lepas siap...
inilah pilihan kami


ni budak 2 org yg xleh dok dia..
kakak demam..batuk.. tp xpadan dgn sakit..
abg lak..semua benda dia nak kutip n pegang


ada 2-3 benda lg hubby nak tambah kat kete tu..
layankan jelah...
org tu dpt Bonus sebulan gaji...
mmg masyuk giler..
stakat tukar sport rim RM2.5k celah gigi je...
kita gak rasa jambu je  mata xdpt nak bl pape...huhu
lastly yg drive kete ni....aku jugak...haha

rupa kini...



6 comments:

mummy_ayu said...

wah..meriah raya yer ngan keta baru.. :-) nanti jenjalan la seremban..

- dieyana - said...

adududuu, lawa dah gren rebina iela! suami dieyana pun kenan grenribena ni. tapi bekenan je lah, tak tau bila dpt yang betul2..hehehh...

Iela Fazielah said...

mummy-ayu: insyaallah,... nnt sampai la ke seremban...xdtg raya..dtg ms bday party nnt ye ayu..

Iela Fazielah said...

dieyana: hehe.. ila dulu pun mcm diana gak..tgk je GL ni..berkenan giler.. then simpan angan2... alih2 bila dpt greenlight nak tukar kete baru... pelagi...mesti lah nak GL ni.. mmg best la.. hampir2 xterbeli GL ni...

atfina said...

kalau husband dah buat kereta...usah di tegur... biar ajer.. kompem mesti lawa punyer. nama kita yang nak buat..xde pasal!

Iela Fazielah said...

atfina: itule.. tp ila suka menyebuk dlm bab deco kete ni... sbb yg bwk nyer ila jugak..hehe

Related Posts with Thumbnails