Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

tocang lipan

sape pandai ikat tocang lipan??
ada org panggil tocang lekat...
aku suka betul dgn tocang ni...
nampak kemas je bila diikat...
tp kan...aku xpandai buat...
nak ikat sendiri kat rmbat sendiri mmg sah2 xpandai
nak buat kat rambut anak pun fail..
tp kakak aku pandai ikat...

aritu ms kat sate kjg aritu..
smabil2 borak..
akak aku ikatkan rmbut syaifqah dgn tocang lipan ni
mmg cun sgt!
suke!!!

dulu ada belajar buat..
tp xjadi2 la...
mcm susah je..
ada la beberapa kali buat..
tp xnampak mcm melekat..
nampak xterurus adala...
sape pandai buat meh angkat tgn...
ajar aku ni weh...
asyik la ikat rambut ekor kuda n tocang dua je kat syaifqah
naik boring dah pulak....

layan gmbar/////zassss!


2 comments:

- dieyana - said...

sek rendah dulu, rambut dieyana panjang, mk cik suka buat tocang lekat ni....tapi diana tak reti nk buatkan org..iela ada ank pempuan, syok, boleh 'main2' rambut anak..heheh

(psl herbalife tu, dieyana minum utk tenaga, mmng minum tu kenyang, iela. fungsi dia mmng utk diet, tapi utk orang yang 'gemuk'. mcm dieyana yang kurus kecik ni, bleh berfungsi utk menambah berat badan..fungsi dia mcm food la jugak, tak lapar, beri tenaga, insya-Allah....

Iela Fazielah said...

dieyana: o yeke...kira byk jugak kelebihan herbalife ni kan...

seronok ada anak pompuan ni... tp tulah... kita la kena rajin.. dah ada rmbut panjang..kena la rajin sikit n ikat..tp tulah.. kena rajin...

Related Posts with Thumbnails