Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

kuit tart nenas

mcm biasa...
thn ni aku sedar x sedar 
dah order kuih tart nenas kat 6-7 balang
giler mkn tart aku ni

asal org tanya nak beli tart nenas?
tgk rupa mcm cun aku order 2 blg...
pastu ada org bwk tart nenas jual dlm van..
aku bl lg 2 balang...
ni akak opis aku bg tau dia order kih tart dgn sorang doktor ni
sedap giler...isi lembut..aduh..tergoda..
pelagi...aku order lagi...
pastu.. abg sblh meja aku ni pun giler tart jugak...
tunjuk aku tart dia bl..
mcm menarik.. dah aku order sebekas...
mana x byk??

pastu diaorg tanya..bl tart byk2 buatpe?
buat mkn sendiri la...! ada la nnt aku bg mak nnt bang sebekas..
rmh mak pun nnt mesti byk kuih ni..


owh kuit tart...
sedapnyer tart...
sayang tart nenas ketat2!!!muahaha

2 comments:

- dieyana - said...

heheh, kalau dh suka, beli ajelah iela..hahha...kan senang org nak kenal, iela mana? ala, iela yang suka mkn tart tu...hehehe.
famili dieyana pun suka tart terutama mak n kakak, dieyana pun suka gak, tp iela memang fanatik tart lah. tabik spring! ^_^

Iela Fazielah said...

haha....fanatik sgt2!

Related Posts with Thumbnails