Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

mkn2 bersama family @ sate kajang hj. samuri...

last weekend saje je terniat nak belanja mak, abah n adik2 semua mkn sate kajang
eceli aku sendiri pun dah teringin nak mkn sate kajang
thn lepas xmerasa kemeriahan berbuka puasa luar
al-maklumla laki ai xde 3 bln kan

so..pakat2 janji dlm FB bw ke msg..
semua setuju...
call restoren sate kjg hj. samuri utk booking meja
bkn pe... kena booking awal..
lebih2 kalau nak dok dlm tempat aircond
xlalu nak dok kat luar... penuh dgn asap...

so.. jam 7.00 dah smapai sana
terus order mkn...
lama betul xmkn sate ni... siap harga dah naik 70sen sebatang
order la 90 btg...
pastu adik2 aku sibuk nak mkn sate arnab..
amik ko..sebatang RM2 k.. order la 30 cucuk...giler..
aku xmkn la sate arnab tu..

pastu memasing sibuk nak mkn nasi goreng la..
nak nasik goreng USA la...ape la..yg ada cuba nasi goreng cina dgn kampung je
skali bila dpt.. nasik xsedap mana
terus aku sound diaorg..
ni dtg nak mkn sate....bkn gi kedai tomyam..padan la rasa pun xsedap
kata kedai jual satekan...specialist sate jelah...

tp seronok la skali skala lepak mkn ramai2
smapai jam 8.45mlm br kitaorg gerak balik
this saturday...nak mkn steamboat kat rmh aku lak..
wah..xsabarnyer nak msk n mkn ramai2

jom layan gmbar ye..
daaaa


 menunggu ketibaan mak abah akak n adik yg lain
ms ni ada adik aku iti ngan tunang dia, manja dgn laki dia je
ni suasana dah abis mkn... adik aku manja yg tgh dukung si imran ni tgh ngandung 3bln lbh
thn dpn insyaallah.. dpt la anak2 aku cousin...


ms melayan si irfan...



ni tunang iti... rajin betul layan budak
siap blkan buku mewarna dan coklat bagai






4 comments:

Nadra Farissa said...

kalo dpt tgk closeup gambo sate dia... mesti ai terliur u.... :p

- dieyana - said...

meriahnya buka posa ramai2 kan....

Iela Fazielah said...

Nadra Farissa: saje xnak close up... makruh posa org..hehe

Iela Fazielah said...

dieyana: tulah..meriah n seronoks sgt..skali skala kan

Related Posts with Thumbnails