Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

kasut biru dan kasut oren...

hihi...
ahad lepas..ke alamanda...
tujuan nak soping brg dapur..

hubby masuk care4...
aku melancong ke carlo rino saje nak bl kasut baru..
dah soping br aku join hubby bl brg dapur...



kasut lama dahh hancus ok....
lepas belek2....
terkenan dgn kasut oren dan kasut biru ni..

then blk rmh tunjuk kat hubby hasil belian aku ni...
skali dia tanya.....apsal kasut biru aku ada gmbar beruang koala?
jwpn....
mmg atas kasut ni ada gmbar koala dan hanya kasut ni yg tercantik pada aku....
so aku rembat la...
hubby kata kasut mcm budak2... eh..sukahati la..
pd aku cun je...
tp serius.. design kasut biru tu ada 3 kaler..mmg semua ada gmbar koala tu
pelik gak..apsal letak KOALA?? tp dah aku kenan..rembat jelah

insyallah..
bln depan kot ada rezki lebih nak sambar kasut hijau dan kasut merah pulak ke..
hihi

tetiba nak feel mcm zaman muda2... bujang2 dulu..
pakai bj hijau...kasut pun kaler hijau....
pakai bj merah..kasut pun kaler merah...... haha...

7 comments:

Alyyani Anuar said...

color blocking kak! saya tgh cari jeans warna warni ni. hahah..

Shaleila said...

as salam dear,..

dua2 pun stylo,..kita suka,..comel biru itu,...

mamalieyna said...

Ha a la mc budak2 ..ihiks... jiwa muda eh..bgus :-)..tp mmg comel pun..janji kita selesa :-)

Nad MamaZN said...

Pasni kasut biru sluar hijau baju merah
Baru la ikut trend kak..color blocking, hehe

mamaqari said...

saya pun terpikir benda yang sama..kenapa ada gambar KOALA tu ye???nampak cute kot kalau ada koala tu...

beta kupu said...

harus sedondon ye, dari atas smpi bawah! hehehe

Iela Fazielah said...

haha... nad: seluar hijau kasut merah baju biru...xdpt bayangkan.... akak suka pakai warna sedondon je... 2 kaler cukup... tp kaler blocking ni kat kasut cukup... idok le nak pakai seluar kaler2..laki aku xsuker... harus dia suruh aku gi tukar seluar tu...ketat pulak tu

Related Posts with Thumbnails