Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

Tubing FS bocor!

tubingfs#bocor#10months#duitlagi!!



ok...xbest la xcerita..nak cerita jugak...
pada FS user..jgn lipat or kemekkan korang punyer tubing ni ok...
aku memula pakai dulu suka gulung tube tu kat badan motor FS ni..
akibatnyer tubing tu kemek...
akhirnyer inilah jadinyer...

memula aku xperasan.. apsal bila aku on rasa mcm sucking tu mcm xkuat...
cek sana sini... rupanyer tubing ni dah bocor...
tension ok!
aku letak selotape... 
tp kejap je... longgar balik n tempat patah n bocor ni makin lama makin besar..
skrg ni tunggu masa nak putus je...
dah usha kat web.. harga tubing kat Rm75 ok...
td call hubby...dah xleh nak balut mana lagi dah...
kena order baru gak...
n hubby byr.....hehe...tq yang...

tpkan...payah gak cr spere part tubing madela FS ni...
sbb rare berlakunyer kerosakan ni...
ganas betul aku pakai kan>>>??
hmmm... lepas ni kena berhati2


1 comment:

Related Posts with Thumbnails