Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

terima duit bantuan khas persekolahan

pg td ke sekolah syfqah...
amik duit bantuan khas persekolahan rm100 tu..
eceli smlm syfqh sekolah, pg2 aku dah call guru kelas syfqah...
bg tau suruh dia amik MC syfqah...
aku takut mc tu xsampai je...
then cikgu dia siap pesan skali harini kena dtg sekolah amik duit..
blk ptg smlm... surat pun menyusul...
pastu..SMS pun ada jugak...
aku xrisau kalau surat xsampai sbb dah ada sistem SMS kan...hihi



ni gmbar pg td...
amik duit kat tgh2 tempat perhimpunan
semua cikgu dok kat meja..then parent kena beratur ikut kelas anak masing...
lepas dpt duit boleh bwk anak balik terus
ms ni aku tgh beratur

si syafiqah harini....
pakai bj sukan je.. sbb harini ada PJ..
esok pun sama.... 2 hari seminggu gi sekolah pakai bj PJ dan xyah tukar baju
tp syafiqah xde baju kokurikulum sbb stok abis..
so dia pakai bj putih kosong je...

dapat duit bantuan RM100 blkan extra tracksuit n bj t-shirt putih lg 2 helai
baki bagi kat papa duit..
cover duit papa yg dah beribu habis utk persekolahan anak...
mama tlg urus je... hihi



2 comments:

Aleeya Atinza Saaid said...

alhamdulillah...bantuan ni mmg utk sek rend je eh...

Iela Fazielah said...

AAH...UTK SEKOLAH RENDAH JE

Related Posts with Thumbnails