Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

Dinner opisku....

mlm td (sabtu -15/5/2010) berlangsung lah sudah mjlis mkn mlm Hari Keluarga opis ku bertempt di Dewan Makan Pusat Latihan Petronas Bangi...mjlis ni simple je bertemakan "HAWAIIAN".....
sungguh meriah majlis mlm smlm...



nak jadikan cerita.... sbb nak bertemakan Hawaiian tu lah daku sepagi semalam (Sabtu) aku turun ke Mines jln2 cari bj... tu xcampur ari jumaat sepanjang lunch aku dok round kat alamanda cari baju yg sesuai tp xjumpa n cari crown utk syafiqah....mmg ada byk dress hawaiian yg kujumpa tp semuanyer tak lalu aku nak pakai... maklumla bdn dah la membesar bagaikan johan "cute" sgt.... kalau pakai pun mcm cempedak kena balut je.... berketui2 lemak terbonjol sana sini... terus xjd bl dress2 tu... last2.. jumpa pun 1 bj bunga2 warna itam kat reject shop ala-ala bj kelawar...!!! sesuai sgt la tu aku rasa ..... mcm ok je... so settle bab aku... hubby lak pakai bj kemeja putih n jeans while syafiqah spesel sikit sbb dia aku dftarkan utk pertndingan pakaian beragam bertemakan Fairy Tales...



Jam 7.30 gerak ke Petronas... semua dah ada.... majlis start jam 8.30 dimulai dgn ucapan aluan2 MC n mcm biasalah kan pengerusi kelab la bagai.... pastu aktiviti mkn mlm nyer... menu boleh tahan la.. tp xbyk choice...



ni rupa kami sekeluarga...






semua gmbar ikhsan dr camera henpon ku....

ini dia si puteri raja berkepak....


antara aksi2 di dinner tu bersama teman2 lain... aku xbyk amik gmbar sbb pakai h/p xbest la










ni lak... aksi budak yg dah keletihan dan dah ngantuk


tiba time supper dia...


siap main cak-cak lagi...


dah kenyang.. dia pun tido dgn lena

kak long sayfiqah lak... tuah dia mlm dinner ni...
dia dinobatkan sebagai juara kategori kanak2...
The Princess of the night


dapat hadiah set mewarna... suker dia!!!

majlis berlangsung dgn meriah.... cabutan bertuah semua org dapat...
aku dpt rice cooker tp aku dpt tukar hadiah... so..
hadiah cabutan bertuah aku adalah...
 

kipas meja...!!!

aktiviti berakhir jam 12.00 mlm...
rasa badan penat giler!!!! tp seronok..

b4 balik bergmbar dulu...


tgk la fiqah yg amat gembira tuh while adik irfan dah lama lena diulit mimpi yg indah2...

2 comments:

nza said...

mmg fiqah patut menang cz baju dia cantik n unik sgt...tahniah...

Iela Fazielah said...

tq kak... mmg dia sorang unik... kebayakan budak sume pakai bj kaler putih.. tp fiqah pakai kaler pink.. hehehe

Related Posts with Thumbnails