Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

i'm back!!!!

wah... aku rasa lama betul xjenguk internet ni... since hari rabu lepas aku update aku kat senai... mlm2 yg tenang ni dgn perut yg kekenyangan.. aku on kejap internet ku ini... nak tido xleh sbb perut full sgt....td baru balik dr mkn2 dgn family ku kat kedai mkn kat sentul sempena B'day abah ke 57 thn dan Anniversary perkahwinan ku ke 5 thn... thanx 2 along yg organize n kutip duit sorang sikit buat blnja mkn2 td..

4hari 3 mlm aku dok senai mcm2 aku nak coretkan.. tp nntlah ye... akan kuceritakan kemudian.. yg penting kursus dah pergi.. byk benda yg aku belajar utk tmbhkan ilmu tntg 1st aide smbil2 refresh otak ni... pastu menjelajah keseluruh JB dan merasai masakan org JB... fuh.... mmg besh!!!! ari jumaat balik siap singgah muar lg mkn mee bandung yg superb!!! sbenarnyer nak mkn murtabak singapore tp kedai tutup la pulak.... heheh

w/bagaimanapun... kursus, tetap kursus, cuti tetap cutikan... 1 hari kerja isnin lepas pastu cuti smapi 6hari... pening gak kepala ni... biasalahkan.. lg lama cuti, lg menimbun keje kat opis tu.... pastu lg jauh kita jln.. lg byk kita mkn... skrg ni status diet ku masih xde makna lg.... bertambah naik berat badan ada lah... huhu....
neway... i'm back to blogging again!!!!!daaaaah

2 comments:

nza said...

dh balik ye....HEPI ANIVISERY my dear...semoga kebahgiaan brkekalan hingga ke akhir hayat....

Iela Fazielah said...

tq kak nza....aminnn

Related Posts with Thumbnails