Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

selamat hari ibu

harini...
Hari IBU.....
 to all mommies all over the world.. 
i wish happy mother'ss day!!!

to my mak and Ibu mertua ku.... 
ku ucapkan.... terima kasih.....

kepada mak .... 
angah ucapakn terima kasih kerana talh melahirkan, membesarkan, menyekolahkan dan mendidik aku serta menjaga aku dgn penuh kasih sayang.... 

kepada ibu mertua ku
terima kasih kerana byk membantu ku, mengasihaniku..... menjadi sebahagian dr. family ku..... 

kepada suami ku......
aku ucapkan terima kasih jugak sbb menghargaiku....
bgn pagi2 td... dia terus cium dahiku n wish happy mother's day!!! tq sayang!!!!
dan harini dia blnja mkn b/fast di Mc'D..... bg aku relex la konon... xyah masak srpan... tq again sayang....

to my doter.... Adriana Syafiqah..... n irfan
mama ucapkan terima kasih jugak sbb jd anak yg baik dan mendengar kata...
wish kat mama "Slamat hari Ibu, mama...." siap cium pipi lagi.... pandai anak mama!!! 
kad hapy mother's day fiqah nnt mama framekan...ek...


kek hari ibu utk mak.. adik2 n along bl mlm smalam.... dpt gak aku rasa..
laaa  ni kat sentul sdg berelex2 kat umah mak...

semoga daku dpt jd ibu yg baik dan diteladani oleh anak2 ku...
isteri yg soleh dansentiasa dirahmati suami
anak yang soleh dan sentiasa menta'ati kedua ibubapaku....amin.....

2 comments:

nza said...

selamat hari ibu, semoga kita jd ibu yg trbaik utk anak2...

Iela Fazielah said...

tq kak..... happy mothers day to u too

Related Posts with Thumbnails