Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

cerita nikah tahun ini...3 wedding in a year

mengabadikan kenangan pernikahan adik perempuan aku yg keempat..
utk tahun 2012... perkahwinan ke3 dlm thn ni...
giler 1 thn 3 kali majlis...
yg best tu... adik aku kawin semua pakat lompat2..
langkah bendul sana sini...
dan utk dlm family aku yg 7 beradik ni...
kira aku kawin dulu (tahun 2005)..akak sulong aku single lg smapai skrg..
then bln Feb. 2012 aritu adik aku pompuan no.5 kawin..


pastu bln, Jun 2012 aritu adik aku lelaki no.3 lak kawin..


kemudina bln. Nov. 2012 ni adik aku pompuan no. 4 pulak kawin...



jom layan gmabr sekitar majlis pernikahan yg lepas pd 15 Nov. 2012 

biasala... my family...

adik aku yg kawin bln 2 aritu manja..tgh sarat 7 bln skrg...
adik ipar aku seblah manja tu, rina nama dia....br je preggie...2bln ++ mcm tu

adik pomppuan bongsu aku nurul dgn kawan dia

kami adik beradik pompuan

masa akad nikah

dah lepas nikah..sdg bacakan taklik

serah mas kawin

baca doa utk isteri...
skrg ni mcm2... siap ada skrip doa lg...
mcm stail india pulakkan??

wang hantaran nyer... dgn set brg kemasnyer

bahagia dia jd wife org dah

sarung jgn xsarung

lastly...
our big2 family..

irfan suka sorok muka bila bergmabar... sabar jelah


9 comments:

Zuraidah Butang said...

Hehe..kenapa tak kawen sekalik jek..jimatt :PP

Iela Fazielah said...

zuraidah: entah la... so far semua ni jimat jugak... sbb belanja masing2.. lg pun masing2 nak majlis sendiri.... mak ila support ms nikah je...

feiqariez said...

maaf mencelah, cume nak bertanya, suami akak dulu pernah kerja kat iwk klang ke?? rasanya macam kenal je suami akak...

Nad @ MamaZN said...

Best..sbb byk kali bleh berkumpul ngan sedara mara kan kak ? =)

Iela Fazielah said...

feizariez: aah..betulla tu... kalau IWK klng bukannyer ramai staf pun..

feiqariez said...

oooo...betul la tekaan saya kirim salam kat abg zul ye..kalau ingat lagi syafiqah salim yang kecik molek tu...hehehe..saya penah jumpe akak sekali je kat tempat bowling mase tu anak akak yang syafiqah masih kecik lagi.....hehehe...maaf tetibe mencelah kat comment akak ni...

Iela Fazielah said...

feiqariez: laaa..akak ok je.. nnt akak smapai kan salam.. aahh akak jumpa geng IWK klang ms main bowling.. tp ada 2 kali kot...

feiqariez said...

tak silap saya kat klang parade kot...mase tu saya baru lagi masuk kat iwk klang..akak ngan kuage sihat ke?? tak sangka boleh jumpe kat sini..

Iela Fazielah said...

feiqariez...alhamdulillah...sihat...mcm yg kamu nampak...abg zul kirim salam balik... dia still ingat kat kamu sbb nama kamu sama dgn nama syafiqah

Related Posts with Thumbnails