Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

kisah syafiqah potong rambut

alamak..n3 dah lepas kat 2 minggu
hampir terlupa...sib baik ingat..
nak abadikan aktiviti ni..
sbb...aku jenis suka simpan rambut anak kasi panjang..
ni pun dah 2 thn syafiqah xpotong rambut.
last syaifqah potong thn 2010...
dia potong pendek gaya pop tu..
pastu aku simpan kasi rmbut syaiqah panjang..
kalau ikut dah dah nak paras pinggang dah..

see... panjangkan???

kebetulan aku potong rambut aritu... kat quick cut je..
dia ada bg kupon...cukup 4kali potong...free 1 kali potong
so..yg free potong tu aku cut la rmbut syafiqah


disebabkan minah ni masih nak maintain rmabut ala2 barbie doll dia
dia xmau rambut pendek..
jd..aku trin je..
suruh cina ni potong layer



lepas potong...
mcm xde perubahan pun..huhu
rambut syafiqah nipis n straight..
lg pun aku nak rambut ni boleh ikat.. jd 
inilah hasilnyer....
dr blkg nmpak potong V



sekian.... 

1 comment:

Aleeya Atinza Saaid said...

rajin nye simpan rambut panjang..cantek.. =)

Related Posts with Thumbnails