Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

irfan potong rambut...

ok.. sebelum keluar n3 gi bday party...
meh tgk n3 irfan gi potong rambut....
rambut irfan yg mmg giler serabai...
kalau xsalah 4 bulan irfan xpotong rambut...
last irfan potong rambut awal bulan 7 sblm papa dia gi ke Bintulu..
pastu barulah potong rambut ari sabtu lepas
tu pun byk kali tangguh...
gara2 barber kat area rmh asik la menghilangkan diri..
last2..gi rmh nenek irfan kat sentul...
bwh flat ada kedai barber... pelagi... masa yg ditunggu2...

kali ni kata papa Irfan...potong je botak style no.3...
biar lambat sikit rmbut dia panjang..
papelah papa... janji irfan nampak segak balik

memula tgk gambar irfan sblm potong rmbut ye..

berserabai kan??
mmg serabai sbb dia xsuka org sikat rambut dia..
nnt dah hensem2 sikat dia hancurkan balik

ni adegan ms gi gunting rambut ye...
sib baik irfan behave... senang hati mama n papa..
mcm xcaya bila papa irfan ckp... selama ni bila dia bwk irfan gi gunting rambut irfan xleh dok diam...






akhiryer.... botak dah kepala irfan...
tp tgk mulut irfan...muncung je.... kelakar...

2 comments:

Mrs. Lady's Stylo said...

Khas buat PENCINTA HANDBAGS!
Koleksi yg menarik & stylo serta tips2 berguna.

Kunjungi kami di http://mrsladysstylo.blogspot.com/

TQVM! :)

Dilla Ady said...

irfan tak suke ke ape kak potong rambut..masam btul muke die..huhu

tapi nmpk lebih encem..

Related Posts with Thumbnails