Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

tgk ombak rindu akhirnyer

hmmm..ari selasa aritu...
bkn stakat gi check doc kat H. Putrajaya je..
bkn stakat soping sikit2 brg baby n bl hadiah syfqah je...
malahan...ai sempat tgk wayang u....
wajib tgk citer Ombak Rindu ko....
siap janji dgn akak aku lg tu..
kebetulan dia dtg opis aku utk buat root cannel treatment kat gigi dia
aku awal2 lg dah siap2 bl tiket wayang...
bygkan...lepas checkup.. jam 12dah tercongok kat Alamanda
syafiqah pun siap follow tgk wayang ok...

ni adegan masa b4 nak msk panggung...
tunggu kakak aku xdtg2 lg...
so... snap gmbar dgn Aaron Aziz dulu


syafiqah mana nak amik gmbar dgn maya karin ke or lisa surihani...
dia nak amik gmbar dgn Chipmunks..

pastu...masuk panggung...
1/2 jam pertama je syafiqah bg tumpuan...
pastu dia terpanjat2 kerusi...
pandang sana sini siap tendang kasut dia smapi row bwh lg...
ms abis tgk wayang...mcm nak giler cr kasut croc dia...
rupanyer jauh 3 row kebawah..
fenin kepala aku

tpkan... kisah Ombak Rindu ni mmg bestla..
ada 2 -3 kali gak la aku dok tutup mata syafiqah..
aksi pegang2 peluk2 atas katil la...xseswai utk syfqah yg byk mulut tu tgk...
kat rmh pun br nak peluk2 dah kecoh...
haha...
bila tiba part sedih... mmg nangis2 la...
hmm..lama betul xlayan wayang ni...
skali skala kan....

8 comments:

mummy_ayu said...

DAH TGK DAH? AYU GAK YG LUM TENGOK2..TUNGGGU KAT ASTRO 1ST JE LA NAMAPAKNYA..EMM...

Iela Fazielah said...

mummy_ayu: best ayu....

lydzar said...

ombak kasih ke ombak rindu kak?

Iela Fazielah said...

lydzar: betulla... tajuk salah pulak... last skali tulis Ombak rindu..haha/...dah lalok dah..tq ye

mamalieyna said...

waa bestnye..rasanya eina nnti layan CD je kot..huu~

Iela Fazielah said...

mamalieyna: bc buku lg best kat kakak ila...

Adyshariz said...

ooo ila dh tgok ..akak blum la..huhu

Iela Fazielah said...

adyshariz: kebetulan je.. kebetulan ada ms free n ada gaji..haha..kalau x.... mcm x tertgk...

Related Posts with Thumbnails