Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

laku betul tong air sehari dua ni ye...

tgk paper harian metro..
gmbar org tgh susun tong air...
kat opis aku pun sama./...
pepagi msk opis semua dok certia tadah air berbekas2...
ada doctor tu bl tong smapai 10 bijik...
risau air xde..

aku???
cuma basuh baju je pg td takut nnt bj berlambak xterbasuh
tp aku lupa tadah air...
hadoila... harap xde pe 
sbb tgk senarai kwsn, seri kembangan x termasuk...
hihi...

korang lak>> apa preparation...
air ni keperluan kan/?
biar xde api, tp jgn xde air...haru....!


6 comments:

mamaarifakeem said...

Betul, biar api tkdedr air... setakad hari ni belum merasa keadaan tkde air...tp kt rumah mmg sntiasa standby air 1 tong besar... opis lak, sjak semalam berbaldi2 air buat standby..huu..

Admin said...

laris2, stanby dulu sblm kehabisan air..

NzA said...

tadah jgn xtadah.....

msredcheesecake said...

seb baik tak kena lagik kat tempat sy...alhamdulillah...semuga Allah turunkan hujan tak lama lagi

mummy_ayu said...

Tu la...area kl kan yg dah starr catu air tu..nasib ns tak kena

- dieyana - said...

kesian pulok tgk mereka yang kawasan tak de air..kena tadah air segala bagai..risau jugak kalu sentul kena gitu. harap tidaklah begitu. bayangkan ank2 kecik tak dok air...kesiannya! :-((

Related Posts with Thumbnails