Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

Syafiqah joget + amik hadiah

n3 lepas... kisah hari sabtu lepas
bertempat di Kelab Komuniti Cyberjaya
berlangsunglah Majlis Anugerah Cemerlang untuk kanak2 taska Sinar Bistari Ceria
(errr.. budak kecik2 pun ada majlis penyampaian hadiah ye....hehe)
seawal pagi kami berempat + adik aku skali siti pergi menjoinkan diri menghadiri majlis ni
syafiqah dgn cunnyer berbaju dress unggu
dia akan menari utk persembahan nnt


cun tak syafiqah?? weee


tgk la anak dara... bila dah makeup...
xmcm bodak umor 4 thn pun

teringat masa majlis thn lepas, umor syafiqah baru 3 thn
ms persembahan dia, dia nangis xberhenti2 n xmau menari
aku mmg berharap sgtla thn ni xjd tragedi mcm thn lepas

tp mmg la kan...
bila dah ramai budak smapai...
semua nerves kot..
mak pak dah dok kat dlm...
tinggallah bebudak ni kat luar, nak tunggu persembahan bermula
bila sorang menangis, sorang2 berjangkit menangis lak

syafiqah n the gang... nak joget lagu "Kopi Susu"

antara parents yg hadir


us....

meh tgk persembahan syafiqah ye...

syafiqah the largers one among the others... kelakar le pulak
nnt video ila upload kendian ye..

while kakak joget2.. adik dok layan diri main sorang2...
senang mama nak amik video kakak sdg berjoget
adik irfan sedang main dgn tabir

tgk tu... galit betul dia main sorang2...

5 minit lepas tu.... merengek2 dtg kat mama
mama dukung dan tepuk2...
terus ter....

and lastly...
majlis penyampaian hadiah...
she's got 2nd place utk kelas 4 umur tahun


to syafiqah: mama bangga dgn kak long.... pandai anak mama
belajar rajin2 nyer sayang....
nnt dah esar boleh jadi doktor gigi ye (ni mama punyer impian)

majlis abis jam 10.30 pagi dari sana kami terus ke Alamanda utk soping barang dapur pulak
tp mama mmg bangga dgn syafiqah sbb dah perform dgn baik ms kat atas pentas
xnangis2 mcm dulu.... tahniah fiqah...

6 comments:

Farra Dhelina said...

waw..dpt no.2 .. taniah!!

Iela Fazielah said...

tq untie farra....:D

nza said...

comel jerrr tgk fiqah n kekwn2 tu wat prsembahan..
Tahniah utk fiqah..mmg bijak!!!!

nyenyaknya adik irfan tiduzzzz....

MamaYatie said...

wahh..tahniah..pandai syafiqah..seronok dpt hadiah kan!!

Iela Fazielah said...

kak nza; tq....

Iela Fazielah said...

MamaYatie: mmg suka sgt si syafiqah... tq ye

Related Posts with Thumbnails