Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

Noodle Station & Carls Jr......

ari sabtu lepas... mmg giler mkn le aku
balik dr Cyberjaya terus ke Alamanda soping brg dapur..
pastu gi mkn.... lama betul tak mkn kat Noodle station ni...
kali ni aku xorder sup dah... aku order tomyam lak...
mmg terangkat beb

menu tomyam noodle mee ni mmg dah jd menu fav aku laki bini

nie.. menu favrote syafiqah.. harus order every time dtg...


menu tambahan aku order utk adik aku Siti yg saje dtg lepak2 kat rmh aku

tgk budak tecik ni
dah pandai mkn sendiri
xmau org suap... pakai sudu garfu mcm anak mat saleh...
pandai adik irfan.. tp xleh mkn mee panjang2..
nnt dia tercekik... maklumle... mee tu dia sedut teruk masuk kat anak tekak
xkunyah pun...


ni pulak aksi sayfiqah mkn dan makcik dia
bukan main besor mulut fiqah nganga nak mkn ham tu

ni menu mkn aku di siang hari kat alamanda
jgn tak tau, ptg tu aku ada tournament bowling dgn bebudak opis aku kat mines
kat situ dijamu dgn burger Mc'D
n kalau korang nak tau... ari sabtu aritu giler punyer jem teruk nak ke Mines
naik lenguh kaki aku tekan clucth.. dgn parking yg penuh
balik tu disbbkan jln sesak n aku xdpt kuar parking..
aku stay kat mines smpai jam 9 mlm ok
n dinner mkn tu adalah kat Carls Jr
eceli ni 1st time gak aku terjah restoren ni
menu yg diorder

nama burger; aku pun xtau... tp 1 tu cheese hamburger utk syafiqah
mmg besor giler burger dia ek....?? mcm kat Burger King...
air leh refill

mmg besor burger dia ek... mkn kongsi 2 org...

xlupa gak aku order strawbery shakes ni
disbbkan oleh shakes ni..
smapai arini aku batuk2 n selsema... 1 cawan aku telan sorang2...
amik ko... jam 9mlm lak tu...huaaaaa

kesimpulan... perut aku kekenyangan smapi ari ahad...
berat aku naik 1.5kg sbb mkn yg berkalori tinggi pd ari ini

10 comments:

SyaNa said...

sedap tak carls Jr tu?
selalu lalu dpn tu kt OU tp xpernah msk

xpe, sehari makan beria, pastu seminggu diet
kekee

Iela Fazielah said...

mmg sedap beb!!! puas hati... kentang goreng dia... marvelous...
skrg terpaksa berdiet eh...

Aleeya said...

keje cyber ke..sedap la tengok stroberi shake turr..tegoda aiii

nza said...

yum..yum...terliur la pulak.....

Iela Fazielah said...

Aleeya: ila keje kat upm....mmg sodap stroberi shakes tu....

Iela Fazielah said...

kak nza: jemput mkn kak

Dilla Ady said...

tak pernah ke sini lagi..tgk tomyam tu cam bez jek kak..

eh...cantiknye fiqah mase pakai gown kt majlis penyampaian hadiah tu...cantiknye la anak dara akak nih...

Iela Fazielah said...

dilla: skali skala kena try mkn kat tempat2 baru... hehe

cantik ek syafiqah.. tp akak mmg xkenan dgn bj dree dia tu... sgt nipis... mcm org xpakai bj je rasa

zurazari said...

terus teraser lapar=))

Iela Fazielah said...

zirazari: cepat2 gi mkn

Related Posts with Thumbnails