Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

mulut negro

korang, korang tau kan bibir negro mcmmana??
ala.. bibir diaorg kan tebal ..
aku sbenarnyer rasa kelakar bila kenangkan balik kisah ni
kisah aku jd negro.. berbibir tebal mcm negro!

aku dpt mulut negro ni ari ahad lepas...
w/pun mulut dah tebal... eceli bengkak bibir tu...
aku still boleh gi jln2 membeli-belah kat houz depot dgn keadaan mcm tu

mcm ni kisahnyer...
ari ahad lepas, aku mmg dah set nak gi houz depot nak bl mozek n water tap kat sana
hubby xjoin sbb dia ada kelas ganti....
so.. pepagi jam 9am aku, hubby n anak2 bersarapan di kedai mamak..
cam biasa kes malas masak la..
aku mkn roti telur, hubby n irfan mkn nasi lemak n syafiqah mkn roti canai
sedang mkn tetiba aku rasa bibir aku gatal...
rasa gatal tu makin lama makin teruk n terus aku rasa bibir aku terus membengkak
masa ni hubby dah blah dah...
mungkin aku elergik dgn sambal ikan bilis mamak ni kot
so.. lepas mkn n byr aku pun masuk kete n gerak ke KL

xsampai 30 minit.. bibir aku semakin membengkak
camne??? mau xmau.. aku tetap meneruskan perjlnn ke KL
nak tgk rupaku???

lihatla muka ku yg gebu dah bibirku yg makin membesar itu...

close up sikit
v
v
v
v
v

ini baru 1/2 jam lepas kejadian

korang bayangkanlah selepas 1-2 jam pulak??
bape punyer besar bengkak tu???
serius mmg aku malu siotttt!!!

gi houz depot.. bebudak kat situ pandang aku semacam
sepanjang jalan aku dok ketap bibir je tau
tp bila time nak tanya soklan mmg xleh kontrol la
mesti diaorg pikir...
sian kakak ni...
anak kiut miut...
tp mulut dia... masyaallah... senget benget , besor pulak tu...

hahaha..
buat muka seposen jelah aku...
terpaksalah aku explain kat diorg bila aku tgk mata diaorg xmiss pandang mulut aku nih!!

kat sejam lebih dok kat situ...
inilah hasil rompakan aku seterusnya...

mozek kaca ni bakal jd backsplash kat area kichen kabinet ku nnt
mozek ni murah je.. upah nak pasang yg mahal giler ye!

shower cuirtain rod ni.. nak letak kat master bedroom bathroom  nnt

and lastly

water tab jenama Rubine'
gambar lupa nak snap!

balik tu terus gi rmh mak kat sentul
mak tergelak2 tgk rupa aku siap ckp
"camne lah ngko leh jln dgn rupa mcm tu??"
aku buat bodo je.. tp dlm hati mmg malu giler weh!!!!

12 comments:

Fieza79 said...

Kalu kfieza bibir bengkak gitu dh cancel segala planing...hehe

mmg alergik ke...?

Mama AminAzim said...

perjalanan harus di teruskan... rupa belakang kira.. hehehe

Iela Fazielah said...

Fieza79: akak mmg bagus.. ila mmg xtau malu..huhu.. ila pun xtau.. cmane leh alergik lak.. selama ni mkn kat situ ok je..

Iela Fazielah said...

Mama AminAzim: betul tu.. perjalanan harus diteruskan.. !!!

nza said...

seksi apa bibir ila tu...hi.hi.hi...kesiannya....

Iela Fazielah said...

kak nza: itu le pasal... walau besor still seksi ye... heheh.. ni gmabr bengkak xbesor lg tu

Intan Inn said...

erm teruk betul ek alergik..kesia tgk mesti gatal2 teramat sgt..tp yang best tue u boleh lagi pg jenjalan yer..kalauintan dah terbaring kat rumah

Iela Fazielah said...

intaninn: ila mmg selamber...ehehe... sib baik elergik ni sehari je...

Dilla Ady said...

hahahhaha..

ye la kak..kelakar la bibir akak...boleh akak selamba jek gi berjalan...

teruk jugak ye akak bile kena alahan camni..dilla tak penah lak kena...

Iela Fazielah said...

tulah dilla, xsangka lak boleh kena elergik.. ikan bilis apentah mamak tu pakai.. tu yg gatal2 tu.. tp akak mmg selamber..

SyaNa said...

hahaa rugi xjmp ko
kalo xdpt tgk bibir munggil ko
comel ape

Iela Fazielah said...

syana: kelakor la ko... mesti ko ingat aku nak dtg tghari kan??? aku kalau keluar, mesti pagi2.. senang nak parking... suka dtg bila kedai baru nak bukak... org xramai..
xpe.. nnt kita jumpa la...

Related Posts with Thumbnails