Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

alhamdulillah.. irfandah sihat...

salam mlm minggu korang...
mlm ni aku rs relex sgt...
sbbnyer.... irfan dah beransur pulih...
dah xdemam lg.... dah boleh main dgn kakak dia
siap gi kenduri kawin la ptg td n gi lawat nenek dia kat sg. besi...

kalau korng nak tau..
smalam aku sampai terpaksa EL sbb tahap kepanasan bdn irfan giler panas...
naik takut aku....sepnajang mlm dia xtido merengek2...
smapai kan pg jumaat smalam pun merengek2 n nangis lg...bukan sikit2.. terukpunyer
sampai aku laki bini xtido mlm la dok pantau suhu n jaga time utk bg ubat panadol
seingat aku.... xpernah la irfan demam seterukni...
since dia aku bw blik kerumh lepas dia kuar NICU ms umor dia 3minggu
skrg umor dia dah 1thn 9bln...baru la dia demam smpai 3-4hari berturut2 dgn kepanasan cecah 39darjah
tapi lepas je dia baik demam aritu tetiba terus pulak dia pandai ckp...
xde la terus fasih kan... dia ckp ayat yg hujung je
cntoh: kipas... pas....
      mandi...di
            susu.....syusyu
            kakak......kak

wah...bagus irfan...demam amik upah agaknyer...
tp yg xbestnyer pulak...
papa irfan pulak yg demam
ape yg aku perasan... kalau irfan demam.. pastu papa dia pulak demam
kalau papa dia demam dulu.. pastu irfan pulak ikut demam kemudiannyer..
mmg dasar anak papa betul irfan ni...kuat betul chemistry anak beranak ni
papepun.. yg penting anak tu kena sihat dulukan
bapak dia xkisah.. sbb dah besor n tua...
mkn panadol n biarkan dia berbungkus semalam tanpa gangguann
esok sembuhla tu...hehe

er..cuti raya cina ni korang xkemana2 ke???
ai dok rmh je kot... hehehe

6 comments:

NzA said...

Alhamdulillah, syukur....

mama tisya said...

musim bdk2 demam..tisya pn br je baik demam

voucher dh smp..tq

Adyshariz said...

take care, sian budak2 demam..lagi ni musim ujan pulak..kene vick la slalu gamaknya

Farra Dhelina said...

dulu kan kak, mirza masa baye2 irfan ni mmg kerap jugak demam panas..ee yg jenis panas kat kepala je..pastu seminggu tak kebah..masuk ubt bontot pun tak jln..ishh mmg jenuh lah jg anak demam ni..sbb mlm kita kurang tdo, esknya nk keje..silap2 cuti..adeii..mmg leh weng kejap..ni dh sht, alhmdlh lah kan.

Nadra Farissa said...

mmg risau kalo anak2 demam kan... mmg tak tido la gamaknyer.. raye cina ni.. kami sekeluarga sibuk mengecat umah.. ekeke... :D so tak balik kampung utk cuti kali ni...

alyyani said...

sekali irfan demam, mcm tu gak penangan dia kan. alhamdulillah irfan dah sihat. jangkit ke papa nye pulak. betul cakap akak. strong chemistry diorg 2 ni.

Related Posts with Thumbnails