Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

baru pakai 2 jam riben dah tanggal....

ni kisah beg skolah syafiqah...
cantik tak beg skolah fiqah..
ni gmbar masa pepagi hari pertama nak gi skolah


abis je kelas jam 10 pagi (2jam lepas tu)
inilah keadaan beg skolah syafiqah

see.. dah xde riben...
ganaz betul anak dara sorang ni...

bila aku tanya: kak long... mana riben beg ni
syafiqah: dah tercabut la mama
mama: abis tu kat mana ribennyer?
syafiqah: ada dlm beg tu....

rilex je dia jwb.. sabo jelah....
bab kotor jgn citer la....
camne nak pakai setahun ni.... huhuhu

8 comments:

Nana said...

heheh bese la
kita jaman kecik2 dlu pon gitu kan
skejap je pkai dah jahanam
ingt lg beg ksolah
pudar trn kale sebab ari2 bjalan g skolah kena panas kan hhehe

Iela Fazielah said...

nana: tu le pasal... tp br 2 jam ni... lom 2 bulan... sabau je la

mummy_ayu said...

ha ha ha..kejab je tahan..
biasa la tu kids...sabar je la.

Iela Fazielah said...

mummy_ayu: itule.. sib baik bl beg yg berkualiti... @least part lain maintain lagi.. kot bl yg cikai2.. mungkin tali beg pun leh putus kot

Dilla Ady said...

biasa la kan bebudak..tak belikan yg cantik2 merajuk, tarik muncung...bile belikan yang cantik2, kite yang sakit mate tgk..tak pandai langsung nak jaga..

kena ckp kak, kalu fiqah tak pandai jaga barang, tak mo belikan lagi..pakai jek yang buruk..hihihi...

nza said...

gamnya xkuat kot......mmg cantik la beg kak long.....

Iela Fazielah said...

dilla: mmg untung diaorg kan.. tp tu lah.. dah nama budak... kena redha... huhu

Iela Fazielah said...

kak nza: riben tu bkn digam.. tp di jahit... pun leh tercabut.. kelakar la syafiqah..

Related Posts with Thumbnails