Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

basikal motor...

aritu....
gi kedai basikal...
nak repair tayar basikal irfan....
dah belong dan rantai tercabut...

skali,,,
nampak la ada sebuah basikal mcm motor srambler...
then..saje suruh irfan test naik...
smart oo...
sebijik mcm motor scrambler....

tgk..naik basikal motor dgn bergaya...

tgk dari side satu lg....
mmg cun la basikal ni...

aku siap tanya anak tokey yg repair basikal irfan tu..
kot leh convert basikal sediaada ke basikal canggih ni..
tp xboleh maaa....

lepas repair basikal..
bayar n balik...
dpt free limau lagi..biasalakan...
kata nak gong xi fa cai...hihi


balik tu irfan tanya: "mana basikal motor abang?"
mama: :"eh! bila masa mama ckp nak blkan abg basikal tu??
irfan:" tadi mama suruh abang naik... mama nak belilah...
mama: "xla.. mama saje nak suruh abag test naik.... basikal tu lawa..."
pelagi... terus nangis2 irfan suruh bl basikal tu...
sory lah bang... bkn mama xmau beli..
tp mama xmampu nak bl... nnt pakai kejap je...
nak tau bape harga besikal tu???

tu ha harga dia...
RM399.... fengsan...!!!

baik mama beli sebijik MTB utk mama..
boleh excersize  sama2 mengayuh basikal 1 taman beramai2 dgn abg, kakak n adik..

mama dah aim basikal yg mama nak...
harga dlm RM499... 
cun kan???? 
hihi...

daaaaa


2 comments:

msredcheesecake said...

mak aih...mahalnya scrambler 4 roda tu...hhee... tp memang cun kan

Iela Fazielah said...

msredcheesecake: itulah pasal..cun giler... tp mahai oooo

Related Posts with Thumbnails