Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

order tanda nama utk baju sekolah...

korang...
kot ada nak order tanda nama kain baju sekolah utk anak...
korang leh order kat Suharti Sugiman ni
leh klik kat nama dia or link ni: https://www.facebook.com/suharti.tugiman

aku order tandanama kain utk tmpal kat bj sekolah syfqah..
saje order byk2.... 
sbb setiap tudung dia kena tmpal nama ni..
sehari selai tudung... .lom cmapur tudung skolah agama...
dia leh adjust nak tulis panjang mana pun nama anak...


untung org ada mesin jahit sulam canggih ni..
leh buat bisness sulam2... tempah nama kat towel bagai.

ok... 
nak tgk hasil keje yg lain...
ini contohnyer...
pilih je nak kaler pe... PM je dia dlm fb ye...
daa...

4 comments:

Nad MamaZN said...

Tq kak!

mummy_ayu said...

oo..bukan order kat sekolah ek?

Iela Fazielah said...

mummy_ayu: kat sekolah pun leh order... haritu cikgu lambat sgt.. bagi tau..tu order online.. murah je..RM2 sekeping... tp kat sekolah dpt 3 keping je... nak pakai byk...

syawalsimpsons said...

info baik ni

Related Posts with Thumbnails