Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

meng"orter" seluar uniform irfan

aku rasa nak gelak pulak bila terigatkan kisah mengoter seluar uniform LC irfan ni...
al kisah.... uniform irfan kan ada 2 pasang...
hari 1stday pakai uniform ni dia marah sbb seluar labuh sgt...
then aku ckp la.. nnt sabtu ahad mama oter selua abg tu...

nak jadi certia...'
ahad lepas... aku pun dok kuarkan mesin jahit..
lepas ukur  pada badan irfan, pasang jarum peniti, then aku potong..
sbb labuh dia dalam 3 kali lipat la...
serius.. aku ingatkan dedua seluar tu sama labuh dia..
mmg aku xukur or bandingkan dedua seluar tu..
eceli huby suruh jahit je.. xsuruh potong pun...
aku yg sibuk nak potong...

then.. terus jahit..siap seluar pertama
then... yg seluar satu lagi...kan aku dah siap potong..
ms nak jahit baru aku ukur...
sekali.. seluar tu rupanyer xla labuh mana...just lipat sekali je...
alamak... acaner..?? dah terpotong dulu...


jadinyer.... xkan sambung balik??? nasib baik aku ukur balik..
so... aku lipat sikit n jahit balik kakinyer..
nasib baik x senteng...kalau x... malang la irfan pakai seluar senteng..
xpun kena sambung balik...
aduhai.. keje nak cepat.. inilah hasilnyer...
huhu 
lepas jahit... hasilnyer.... 

pssss: korang jahit sendiri ke or antar kedai pi oter??? 

2 comments:

syawalsimpsons said...

minta tolong mak alterkan..kalo saya sendiri buat kak..ok la to susah siit nak elok kot..kakakakka

Iela Fazielah said...

syawalsimpson: nasib baik mak dekat leh tlg jahit... akak ni main hentam keromo... tp kira ok lakan...hihi

Related Posts with Thumbnails