Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

Happy Birthday 2 me!!!!


Alhamdulillah....
harini bertambah 1 thn lagi usia ku....
pagi2 hubby dah wish sambil cium kat dahi..... thanks dear...
dtg opis masuk je pintu opis.. dpt nyanyian Hepi Bday dari kawn2 opis... tq semua..
on je FB jam 10 td.... berpuluh2 wish heppy bday kengkwn wish kat aku...
tq again 2 all of u...

aku bersyukur ke hadrat Illahi....
sehingga kini daku dapt hidup dlm keredhaan mu Ya Allah
masih bernafas... celik mata pg td masih melihat dunia... anak2.. suami..
masih dpt berpuasa dan bakal menyambut Aidilafitri lg 2 hari...
alhamdulillah...

cuma dah 3 tahun ni... daku xselebrate bday ku mcm masa muda2 dulu..
buat bday party... potong kek... mungkin sbb bulan posa kot..
pastu ada rasa lain mcm le pulak... dah jadi mak org.. rasa kelakor la pulak...
tp tulah.. yg penting... org2 tersayang masih bersama kita...
ada org lain yg masih mengingati kita kan???
dan yg penting daku sihat...
diberi peluang utk perbaiki diri, amalan dunia & akhirat

jadi.. aku pun nak nyanyi lagu Hepi Bday utk diri ku jugak...
jom nyanyi sesama ye...

"Allah selamat kan Ila... Allah Selamatkan Ila....
Allah selamatkan Ilah Fazilah... Allah selamat kan Ila....."
 Hepi Bday 2 Norfazilah Abdullah




notakaki: heppy bday to alyyani too... baru tau.... aku ada kembar lain tahun...
               insyaallah.. esok baru celebrate ngan hubby gi buka posa kat rmh En. Kenny  je...
               pastu kot bertuah dpt le merasa kek eskim Pakcik Robin ..... yeyy!!!!!
               **mlm ni kena gi solat terawih.. rugi xgi sbb mlm ni mlm 29 ramadhan

14 comments:

lydzar said...

happy bday kak ila..

sambut ngn hubby and kids pon dh cukup menggembirakan kan :)

Iela Fazielah said...

tq lydzar; betul tu... sambut dgn mereka dah meriah sgt2 dah..

MamaYatie said...

happy birthday ila..postponed sambutan ke hari raya yer..grand tu..hihi

saya duk tngh pk lagi,hadiah apa nak bg hubby sempena besday dia lusa..huhu

Iela Fazielah said...

mamaYatie: tq.... mmg susah nak bg hadiah kaqt suami kan... hadiah org lelaki sgt2 terhad.... gi le pk2.. jgn gila dah.. ahaks!!!!

nur said...

happy birthday semoga panjang umo

Iela Fazielah said...

tq nur....

Aleeya said...

hepi besday yea, n many happy returns..

selamat hari raya
maaf zahir batin..

alyyani said...

happy birthday to you too! kembar tak sama tahun kan kak? mmg tak sangka. moga sentiasa dimurahkan rezeki, dipanjangkan umur, dipermudakan urusan dan bahagia disamping keluarga tersayang. selamat hari raya jugak kak!

p/s : wan bole lupa harini bday saya. ish2...

Iela Fazielah said...

tq aleeya

Iela Fazielah said...

alyyani: hepi bday 2 u too... ala cian kat kamu.. camne leh lupa.. ni nak kena geget ni.. ahaks.. xpe... dah pikir nak gi celebrae kat mane2... neway.. tq ...

sall said...

Jom kita nyanyi ramai2

Happy birthday 2 U, Happy birthday 2 U, Happy birthday 2 ila....Happy birthday 2 U,

Semoge dirimu sihat2 n mudah2an dilempahkan rezeki yang halal. Amin..

Intan Inn said...

selamat hari lahir untuk ilah semoga berbahagia selalu dan dimurahkan rezeki...

Iela Fazielah said...

sall: tq.. tq sudi nyanyikan lg itu... bukan anak je nak ada bday party.. mak pun nak jugak.. sbb nakkan nyanyian lagu bday tu... ahaks!!! mudah2an... doamu itu dimakbulkan Allah.. amin

Iela Fazielah said...

Intan: tq intan.... amin...

Related Posts with Thumbnails