Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

Nak buat ape esok ye??

korang... esok watper??
hah.. mesti byk jemputan Open House kan??
daku???
buat ms ni ada 1 je jemputan OH...
tp aku rasa esok masa ku rasa mcm sgt padat!!!!

planning nyer.. esok nak buat benda2 ni:

  • pagi nak byr bil maintenance & gi ke Paragon 202 amik kunci rmh
  • pastu nak antar anak2 gi taska
  • jam 10pg merempit nak ke KLCC nak gi HomeDec 2010.. (wajib kena gi ni)
  • mungkin dlm jam 1-2 dah smapai serdang semua n jemput anak balik taska
  • kul 3 gerak ke OH rmh kwn kat cheras
  • kul 5 hubby gi main Badminton.. daku dok lepak rmh mak mertua je....
  • pastu balik rmh la kot mlm tu...
ahad:
  • hubby xde seharian sbb ada class kat OUM
  • jam 9/10pg camtu gerak gi rmh mak mertua sbb mak mertua buat mkn2 hari raya.. (bkn OH besar2.. just jemput sedara mara)
kesimpulan.. hari ahad nnt mmg xleh buat pe.. kena tlg MIL sbb dia buat mkn2....
harap esok je dpt buat benda2 ni....

ada lagi ni perkara yg agak runsing ku rasa...
kira 1st time berlaku dlm hidup ku
dan aku akan tempuhi nyer utk masa2 akan dtg....
isnin - jumaat next week hubby outstation ke MIRI...
gabra nyer aku..sedang bayangkan kena uruskan rmh n anak2 sorang2...
camnelah nnt ye..... ???xdpt bygkan lg....

2 comments:

lydzar said...

wah dia dh dh assignment kena outstation eh..takpenah lg bercakap ngn hubby akak kt opis ni :D

its ok.u can do it. syafiqah dah besar, irfan pon dh besar gak..makan tu tapau jer la kan. kt umah melayan dorang main dan tidur je.. :D

Iela Fazielah said...

tu lah pasal lydzar.... perancagnannyer mmg mkn nnt tapau je.. seang cikit... cuma renyah waktu pagi ms nak gi keje n mlm waktu nak tidokan si irfan nilah... ini budak kecik perlukan papa sbgai bantal...

Related Posts with Thumbnails