Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

Jamuan hari raya

mmm.... jamuan hari raya...
aku rasa.. tahun ni aku still xbuat jamuan hari Rayalah kengkawan...
masa tidak mengizinkan...
nampaknyer dah 2 tahun berturut2 rmh ku sepi tanpa kehadiran tetamu2
sepi tanpa gelak ketawa tetamu dan sanak sedara yg hadir...
aku rindu weh...
tahun lepas alasan sbb Irfan masih kecil... xsesuai buat open house..
thn ni pun xbuat gak... alasan: xsempat
alasan yg paling utama sebenar2 nyer adalah: nak buat ms raya haji kat rmh baru nnt...
hehe...

lg pun mmg aku rasa tempoh raya thn 2010 ni singkat sgt....
dgn hubby lak yg kena outstation...
xbest nyer!!pastu dah la jatuh hari jumaat kan..
so.. this weekend adalah last raya.. betul tak???
mesti ramai org berlumba2 nak buat open house kan??


 ni gambar suasana raya thn 2008 yg lepas..


ni pulak suasana open house tahun 2007 yg lepas

nampaknyer aku kena ganti dgn kemeriahan berhari raya kepada hari esok..
esok ada sambutan majlis hari raya opis aku..
thn ni xde menu laksa mcm thn2 sebelum ni
kalau korang nak tau.. LAKSA tu aku yg masak sendiri ye..amik tender masak laksa..
cari duit poket lebih... haha
so.. menu tahun ni adalah MEE SIAM....
esok kami2 geng Admin akan bergotong royong memasak Mee Siam
hehe
ni adalah menu utk geng budak admin...
setiap unit/bahagian menu mskn adalah lain2...
semua bahagian/unit kena sumbgkan makanan utk jamuan raya esok

korang pernah dengar n rasa mee siam??
nnt dah siap aku tunjuk ye...

k.. ni nak balik awal... nak gi singgah kedai stationary..
nak bl brg utk decorate gerai kami esok... nnt aku siarkan ye.. babai semua

5 comments:

lydzar said...

eh bukan ke weken depan penghabisan?

Aleyn said...

Ala, tak per, x buat open house gi serang open house orang...hehe

Iela Fazielah said...

lydzar: mane de.. ari sabtu depan dah 1 Zulkaedah.. huhu... hari jumaat ni dah 22 syawal..

Iela Fazielah said...

Aleyn: itu le pasal.... xbuat OH tp kita gi serbu rmh org yg buat OH kan.. tp ttp xbest gak...

nza said...

kiranya postpone la tu...xpe, kkalu raya haji boleh wat ibadah korban skali.....

Related Posts with Thumbnails