Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

cute sticker utk persiapan sekolah syafiqah

tghari tadi....ke alamanda..
tujuan sebanr bl brg sendiri.... ala..brg2 mandi...
kebanyakan dah habis...
lepas soping brg di guardian & watsons...
ternampak booth tempahan sticker2 comel ni...
thn 2013 xtempah sticker pun... sbb papa Syafiqah tlg printkan...
pernah buat sekali utk imran...buat tampal botol susu imran
tp tempah kat Aeon Cheras Selatan...

kali ni tempah kat booth Alamanda pulak...
kat sini mahal sikit kalau nak banding yg kat Aeon cheras selatan..

tp malas nak pikir2... buku n alatulis kena tampal gak dgn sticker ni
sbb syfiqah kuat buang barang..
hilang barang jgn cerita.... selalu sgt...

tp xpela... dah nama budak2 kan...
nak marah....dia buat lagi...
tp sekurang-kurangnyer kita amik langkah berjaga2 kan...
harap2 masuk darjah 2 ni syfqah belajar la jaga barang2 dia n berjimat cermat....

jenis ni RM12 utk 100 pcs...

saje je letak no. tipon aku...
ingat nak letak no. tipon papa dia sekali...tp mcm sarat lak...

ok..ni rupa booth sticker ni kat Alamanda ye...

kalau nak jenis sticker Iron pada baju pun ada...
katanyer walau basuh pun xtanggal...
RM15 utk 20 keping...
tp aku xbeli la... sbb mcm xcun...

planningnyer nnt baju sekolah nak hntar sulam kat tengkuk baju or kaki baju dgn nama syfqah..
tertekan dgn parent yg terambik / terjumpa baju yg bukan anak dia punyer..
tp xreti nak return balik...
this year.. 2 helai baju kurung sekolah agama syfqah hilang...
nnt kot jadi buat sulam nama tu... aku show off ok...dahhh

2 comments:

sumysya said...

Aras bp3 n kt area mane di alamanda? Nk tempah gak

msredcheesecake said...

Idea yg bagus ni... Anak sy yang darjah satu tu pun asik la menghilangkan brg....

Related Posts with Thumbnails