Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

dah prepare ke nak sekolah?

xlama lg dah ni....
lg 2 hari anak2 dah nak msk sekolah tahun baru...
 syafiqah nak naik darjah 2 dan irfan nak msk 5 thn,...
 thn 2014, syfqah maintain di kelas UM...
 xpela... maintain dok kelas biasa jnji bkn linus kan....
 kelas cerdik pun xdpt sbb syfqah dok dlm range top 20..huhu

abg irfan pulak,,,bakal bersekolah di Little Caliph Kota Perdana
mcm biasa.. sedikit perubahan mental n fizikal utk irfan,,,
4 thn dok dgn cikgu n kwn2 sinar bistari ceria
ms utk berdikari abg..!

ok..bab preparation..? hmpir 95% complete!
yg 5% tu buku sekolah agama syfqah je lom bl lg...
lain... bj sekolah semua dah siap basuh n iron....
er lencana xyah jahit sbb syfqah gi sekolah nnt pakai tudung n tudung dah ready siap printed lencana...
legaa wei....

nnt kita tgk gelagat anak msk sekolah lg 2 hari ye...
meriah blog kita nnt kan?
aduhai.. xsabar...

bj sekolah nyer syfqah...
ready dah


dan bj sekolahnyer irfan....
xsabar tgk irfan comel pakai bj uniform dgn kopiah..haha

pssss: irfan jenis xsuka pakai pape kat kepala dia...
xdpt bayangkan...

4 comments:

syawalsimpsons said...

dolu syawal pon tak suke pakai pape kat kepala..alhamdulillah sekarang ni dah ok kan...semua preparetion dah ok tu..tak lama je lagi kan

Iela Fazielah said...

syawalsimpson: tulah.... mak pak berdebor ni....

mummy_ayu said...

wah..semua dah siap..Ayu lum lagi.. :-)

- dieyana - said...

wah wah...seronok kan...tak sbr nk masuk sekolah..kita mak mak ni memang cam gitew kan...meriah2 tgk gelagat anak2 nanti..;-))

Related Posts with Thumbnails