Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

surprise dating ..... luv u Don Damien

n3 terakhir sblm mentutp tirai 2013...
spesel surprise dr hubby utk aku...
hari khamis lepas tetiba dia call... tanya boleh x cuti hari isnin...
aku yg terpeliks ni tanya napa??
then dia ckp dia dah booking tiket nak ajak tgk wayang kat alamanda??
eh..peliks??? nape ek??
dia kata saje...

okla..aku aplly cuti..
mlm tu blk rmh tnya....citer pe dia booking... 
xleh bg tau..surprise katanyer..
ok...akur lagi.. xbyk citer...

then smlm...hari isnin..hari yg ditunggu2...
kami berdua ke Alamanda...
anak2 smeua gi taska..
xleh kacau mama n papa nak dating...
last aku dating berdua dgn dia tgk wayang 2010 ok..
tu pun tgk kat MV... 

ok..smapai sini terus dia ajak mkn... 
kat ne???
TGI FRiday....wahhh..bday dia pun aku xblnja mkn TGI...


sempat snap gmbar berdua...
alahai...tembam betul kami berdua..
masing2 bina badan ..muahaha

ok...ni aku order... NY strips steak dgn wild mushroom butter sos



n hubby short ribs...terbaek!




air pun nak tunjuk...haha


tq hubby belanja mkn dgn penuh selera..
ai tak tau nape dia blnja tiba2..
dia xckp pape...
serius sgt 2 terkejut ok...
untill today...why?? why???

then...lepas mkn..round2 dlm alamanda..
ingat nak blkan hadiah bday dia..satu pun dia xkenan..
ok...simpanla apa yg awak nak..dah dpt bg tau ye..

then ms utk movie...

movie kami tgk..



cite jepun wei...
tp best...

aku xtau nak ckp pe...
tp bila dpt spend masa bersama sekadar jln2 berdua..
tgk wayang tnapa anak2...feel mcm couple2 dulu2...best jugak...
sekali skala kan??


sayang awak ketat2 mr Don Damien...
u r the best husband anugerah Allah utk saya...
luv u so much n tq..... 




2 comments:

nuratika aziz said...

haha,sweet ^^
and saya pun baru tengok cerita 47 Ronin.menangis lah jugak masa part samurai Gemuk tuh mati.ingat tak part tuh? huhu ^^
blogwalking here.jemput singgah free2 dekat blog saya http://bynuratikaaziz.blogspot.com thank you sis :)

Iela Fazielah said...

hi nuratika..salam kenal..nnt akak jln2..mmg ada part sedih

Related Posts with Thumbnails