Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

my 1st Jelly Bunny collection...

hoho...nak krismas...
sale sana sini...
ok... xde pe nak citer..
kesinambungan cerita gi rmh mak naik LRT tu..
b4 ke rmh mak kami ke KLCC jalan2...
sebenarnyer jarang2 turun KLCC ni...
bila dah dtg...tgh sales la pulakkan mmg best la..
kebetulan kat KLCC ni ada butik JELLY BUNNY...



mmg dah lama teringin nak bl kasut Jelly Bunny tu...
rupanyer mmg murah kan??
sbb mcm aku n laki ku yg penggemar Crocs TEGAR...
bila tgk harga kasut Jelly Bunny yg 10x ganda murah dr harga kasut CROCS mmg jatuh sewel sekejap..haha
eh tipu je...hihi
tp best la jugak rasa sbb dpt beli kasut murah kan....
harga murah, design tip top...colour block n up 2 date...
mcm ada kata sorang blogger tu...harga mcm kasut pasar mlm...haha
cuma kasut jelly bunny ni kecut2 & kemek2 semua... 
nak pakai xleh terus sarung..
sbb kena betulkan dulu kat kaki..haha..

ok..cerita pasal soping kasut Jelly Bunnny ni aritu..


kebetulan ada offer...

muka nak kuar butik..hihi

beli 2 pasang dpt less 20% atau 3 pasang dpt less 25%

rugi x grab kan...??
kasut sepasang RM29... murah giler....!!!
crocs pun sepasang bodo2 RM139... 
kalau kasut pompuan lagi la.. Rm229 ke atas sepasang...
tu yg aku ckp berganda2 murah dia dr crocs...


aku rembat 2 pasang..
sepasang lg utk akak aku...jadi aku bl 3 pasang la...dpt less 25% tu,,,

nilah kasut aku beli... 

kasut pertama: kasut cinderella aku panggil..
sbb irfan dok tegur pagi td ms aku pakai gi kerja...
dia kata cantik kasut mama... pandai abg puji ye...!!!


see...mcm xpakai kasut..aku suka..
sbb harga dia Rm29... boleh beli lg 2 pasang kaler hijau n kelabu nnt..
serius selesa..sbb aku kaki jenis kaki itik...kaki kembang depan..haha

BRUNA
| Silver Glitter | Yellow Glitter | Pink Glitter | Aqua Glitter | Duck Egg | Nude | 
| Rose Glitter | Teaberry | Purple | 



2nd shoe..
jenis ni... RM59 sepasang...
pun selesa... ada 4 kaler hari tu... 

butik Jelly Bunny di Malaysia ada di KLCC, Midvalley, OU & Queensbay Mall Penang
sape nak cuci mata...
leh tgk koleksi Jelly bunnny ye..

yg jenis ni pun cantik gak..

Larissa - R240 
Available colours 
| Duck Egg | Black | Grey | Nude | Red | White | Lilac |



ok dahhh..


sedikit certia pasal Jelly Bunny:

1) Dibuat daripada PVC yg sgt lembut dan selesa untuk kaki anda.. It's ideal for long walks and short strolls, sun and rain, day and night!
2) Kasut berbau vanilla! so kaki anda akan berbau wangi sepanjang masa. 
3) Kaki anda tidak akan melecet
4) Harganya serendah RM29.90 dan ke atas!
5) Paper bag sangat cantik 


14 comments:

msredcheesecake said...

tetiba terminat pulak... tapi kalau pakai ngan stokin cam tak cantik plak...

syawalsimpsons said...

suek masuk jelly bunny ni tapi tak membeli pon..kasi bau gummy ti...wangi

syawalsimpsons said...

suek masuk jelly bunny ni tapi tak membeli pon..kasi bau gummy ti...wangi

Iela Fazielah said...

boleh pakai dgn stoking.., tp bo yg tutup penuh la...

Nad MamaZN said...

Teringin nak pakai gak..
Byk cawangan kan kak?

mummy_ayu said...

mcm menarik..ada sampai size berapa yer?tak pernah terjah lagi

Iela Fazielah said...

Nad: cawangan dia buat masa ni ada kat KLCC, Midvalley, Gurney Plaza Penang, & OU

Iela Fazielah said...

Mummy ayu: so far smapai saiz 10, sbb ila pakai saiz 8 n kakak ila pakai saiz 9...then ada besar lagi... mcm crocs jugak

Zura@Iwan said...

cute je kasut2 belly ni..
tp kt penang blm ada branch ag..hehe

Iela Fazielah said...

eh sory bkn kat gurney plaza tp kat quesnsbay mall penang...

tgk link ni http://constance-ant.com/2013/09/jelly-bunny-now-queensbay-mall-penang/

sumysya said...

wow..memang cantik r kasut cinderella tu,,,harga pun mmg murah..klu ade kt area2 sini kan best leh gi beli..

yayang laling said...

mmg best, kite pon da beli 3 pasang

- dieyana - said...

wow, comey2 la jeli buni ni.... selesa tak pakai?

Iela Fazielah said...

so far selesa... tp kalau yg tutup penuh tu ila rasa kurang sikit sbb nnt kaki berpeluh la dieyana... better beli yg byk open air

Related Posts with Thumbnails