Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

kenangan: KURSUS TOT 2013 BSMM IPK

just sedikit gambar2 kenangan semasa Bengkel  TOT Ulangkaji Jurulatih BSMM di Ibu Pejabat Kebangsaan Bulan Sabit merah Malaysia selama 4 hari dari 6- 9 Disember 2013 yang lepas...
alhamdulillah...berjaya menghadiri kursus dgn jayanyer...
serius sgt penat sbb 7am dah kuar dan setiap hari blk jam 8.30 pm..
blk terus mandi, settlekan kerja rmh ala kadar- basuh pinggan kat sinki n tido..
esok bgn kul 4pagi  settlekan keje rmh then kuar gi kursus jam 6.45am...
anak2 mmg harapkan suami jaga terutama hari sabtu n ahad..
masak mmg  xlansung utk 4 hari...hubby bl mkn luar je..sian hubby

kalau ada yg tertanya kursus apa yg aku pergi ni...
just nak share jelah... aku hadiri Kursus Ulangkaji Jurulatih Bulan Sabit Merah..
utk mkluman aku adalah Jurulatih Kebangsaan utk semua kursus berkaitan Pertolongan Cemas
utk  sijil Jurulatih, setiap 3tahun, sijil akan expired dan perlu renew semula...
kelebihan aku dgn sijil ni aku boleh mengajar semua subjek Pertolongan Cemas Asas & Lanjutan.....
eceli aku boleh aje ajar subjek PC di kilang2 atau mana2 tempat kalau ada jemputan...
termasuk ajar Bulan Sabit Merah di sekolah2 rendah dan kebangsaan..
tp aku lebih tumpu pada Chapter UPM mengajar student dan staf UPM utk subjek PC ni..
kalau di UPM, utk student2 Universiti, join BSMM boleh jadi Jurulatih mcm aku..
syarat kena lulus 7subjek khas utk kelayakan sebagai jurulatih...

tu penerangan sikit tentang Jurulatih BSMM...
ok... gamabr2 ni saja utk kenangan aku sendiri...
pada nak sama2 tgk... selamat jamu mata,,,
daaa

the banner



antara aktiviti yg berlansung...
mangsa patah tulang belakang..
aku je xpakai bj bulan sabit...haha...


masa kelas...
ni preparation nak kena buat presntation nnt...

\
ni teknik rogroll nama dia utk mangsa patah tulang belakang

yg ni part mentor mantee..aku kena guide 2 org mantee aku yg bakal jd jurulatih
semua gamabr kat atas ms hari 3rd day...
1st day n 2nd xde gmabr...haha

mostly gmbar aku amik dr FB - GROUP TOT BSM 2013

dan akhir skali gmabar2 hari last day isnin lepas
semua kena pakai bj bulan sabit samada baju korporat or t-shirt
sbb ada majlis penutupan skali


pg2 lepas exam masa ni...


masa majlis penutupan...
oleh setiausaha kebangsaan BSMM

penyampaian sijil kehadiran
sijilnyer...
group A TOT - tq en. Azlan Busu... our trainer

2nd group - bakal jurulatih


owh..my partner in crime...
Dr. Muiz yg bakal jadi jurulatih... waran besar terus leh jump sbb guna sijil Doktor..

and lastly...
peserta Bengkel TOT BSMM 2013


3 comments:

syawalsimpsons said...

bestnya kakak

Farah Izza Shafik said...

bulan sabit merah tuh.. nmpk so professional..

ravern said...

Assalam cekgu heeeee.....anak murid kat sini....

Related Posts with Thumbnails