Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

adussss sakit gigi....

2, 3 hari ni... aku rasa gigi aku berdenyut2 je... sakit gigi oooo... tp stil boleh tido la...  dah la aku ni jenis gigi sensitif... td lepas gi bank kuar duit aku terus jumpa Dr. K... dentist kat PKU ni....

doc tanya... " ila ape masalah" aku jawab "saya rasa gigi geraham saya atas bawah, kiri dan kanan semua sakit doc... berdenyut2... cuba doc check..mana tau kot ada tampalan tercabut ke.. ada lubang baru ke..." panjang tu aku jwb..

Dr. K pun check... pas 3 minit check..
doc ckp: " xde pe pun ila... ada makanan terselit sikit dan masalah gusi...."
"kalau macm tu... boleh tak doc buat scaling????' tanya ku....
"baik lah" jwb Dr. K....

weng.. grenggg.. zeessss...

dlm 10 min.... dah siap..
masalah makanan tersekat rupanya.. d
ah tu aku mmg ada masalah gusi pun

b4 blah.. aku mintak tapau 2 benda ni... hehehe...


pastu doc pesan kena rajin kumur2 dan flos gigi lepas makan... orait doc... akan ku ikut nasihat mu itewwww..hehehe

skrg.. .terus ilang rasa sakit gigi tadi... horey!! tq doc!!!

4 comments:

nza said...

adui...mmg xthn la kalu sakit gigi....

Iela Fazielah said...

aah. kak.... ila ni bila berdenyut je gigitu terus rasa sakit perut...apsal ntah?? hahaha

lydzar said...

cian akak. sebbaik dah baik :)

bila sakit gigi, kepala pon rasa sakit

Iela Fazielah said...

betul tu lydzar... sib baik akak ni keje klinik.. sakit gigi turun bwh je... sakit badan pun turun bwh je... siap leh simpan stok ubat dimasa kecemasan

Related Posts with Thumbnails