Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

Mood sedih....

pagi ni... mood tetiba sedih... sbbnyer... teringat2 kata hubby smlm...
jiran depan rumh... yg the only one...
nak pindah ke Puncak Alam hujung bulan 7 nih...
sedih nyer...

patutlah dia slalu tanya... rmah kami bila nak siap....
rupanyer rumah dia dah siap dulu.. huahuahua...
dah la dia satu2nyer jiran yg ada...
kalau nak tau,... rmh ku ni jenis apartment 4 bilik 2 bilik air..
lima tingkat
kat tingkat aku.. ada 4 pintu je...
rmh aku, rmh jiran ku n 2 lg xde org dok...
atas n bawah rmh xbape kenal... jarang tegur sapa sbb jarang jumpa...

nama jiran ku Kak Ila n abg Zaidi... anak dia 2 org...
kami pindah je masuk rmh ni masa lepas kawin..
 diaorg dah ada dah menyewa kat situ....
kak ila ni tua 3/4 thn dr aku n laki dia tua 10 thn dr dia...
aku pegnent dulu... lahirkan syafiqah.. pastu baru dia pregnent lak...
anak dia nama zahirul.... kawan nursery panggil dia BOB sbb dia sungguh debab!!
syafiqah n zahirul 1 nursery... tp zahirul muda setahun dr syafiqah...
anak kedua kak ila ni lahir dulu 3 bulan awal dr irfan...nama dia zaharin
ni kes dia ngandung... aku pun nak ngndung gak... (xnak kalah tu) hehehe

kalau aku buat mkn2.. dia xpernah miss xdtg...
kalau dia masak lebih.. aku xpernah miss xdapat.. aku pun sama gak...
masak lebih mesti kasi sepinggan kat dia....

ala... sedih la... bila rmh aku nak siap ni.. menci tol lah...
huahuahua....
raya ni mesti boring sbb xde jiran dah...
huahuaha...
sedih lagi... k lah... xnak cite lagi ... bertambah sedih...

4 comments:

lydzar said...

hmm mesti rasa sunyi jiran takdek nnt..dah la satu2 nya jirang yg ada dan berhubung baik eh..

takper la, mungkin patah tumbuh hilang berganti..jgn sedey :)

sy pulak, tak kenal lg sg jiran jt apartmen ni..huhuhu sungguh la tak bergaul

Iela Fazielah said...

lydzar.. kadang2 bukan xnak bergaulkan.. tp tnggu ms bertembung je br dpt bersemuka.. sbb mcm kat rmh akak ni.. sepanjang masa tutp pintu je... ..tp tulah... sape pulak la nnt yg dok menyewa nnt tu..

nza said...

mmg sedih brpisah dgn org yg dh mesra dgn kita ttp xpelh, nk wat camnekn....

Iela Fazielah said...

tulah... bukan leh halang pun ek... address br dia kena amik... raya2 leh dtg rmh dia kan.. ukhwah berpanjangan

Related Posts with Thumbnails