Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

soping lagik!!!!

hahahha... aku giler soping... lg nak gi bandung nak pakai duit.. lagi aku bersoping sblm gi bandung.... sbenarnyer ari sabtu ari tu aku dpt lah sikit duit.. mengajar budak bulan sabit... ehehehe.. tu yang sonok bangat tu... tp blnja lebih drpd yg dapat okeh... gilor...

k la... sila lihat ape yg aku berjaya tangkap ari smlm kat butik BONIA alamanda... bertemankan syafiqah dlm ms sejam stengah kat sana..... mmg tujuan utk beli handbang ni je okeh.. tu yg datang kejap je...

yang aku beli slingbang tu... yea... purse tu yg aku beli ari tu..hahaha..
pastu dpt lak voucer Rm50....tu suruh soping lg kat bonia tu...

tp disebbkan tgh sales... aku tambah lg dgn dua kasut ni...

flat shoe kaler putih tu...mmg aku dah berkira2 nak beli satu tp bukan bonia la.. maybe crocs ke tp dah jumpa kat bonia aku tibai je la..
yang coklat tu mcm biasa.. utk bw gi keje.. hehehe

so ari ni gi keje melaram dgn beg n kasut baru okeh... *wink* *wink*

sementara beg lama aku yg byk berjasa nih

aku antar repair utk tukar kain bahagian dlm tu... (hantar kilang balik)..
aku suke bonia punyer servis...

ok.. tuje nak cite... daaaaa

4 comments:

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

bestbnyer soping2...dah lama tak soping ni

Iela Fazielah said...

anje: soping mmg besh anje... ni tgh sales ni.. mmg berbaloi2... kasut tu 50%less tau... !!!

azira said...

caya la...cantik...sepadan pulak dengan purse heheeh melaram sebelum gi ke bandung

Iela Fazielah said...

kak: bukan sebelum bandung je tau... kat bandung pun melaram gak.. hahaha

Related Posts with Thumbnails