Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

Dapat ikan lagi...

ari sabtu aritu.. daku keje.... bukan keje utk opis.. tp jaga Exam utk beberapa org student bulan sabit merah... diaorg exam Kursus Pertolongan Cemas Lanjutan dan Basic Life Support... tp xlama... 4 jam je...

jadi memandangkan aku xde... syafiqah aku bw n irfan hantar ke nursery... papa mcm biasala... dgn aktiviti terbaru dia tu.... MEMANCING la... kat kolam pancing dekat je kat rmh... di Taman Universiti...

jam 11.30pg..
dia coll kata dia dpt 3 ekor ikan....
siap antar MMS lagi... nak tgk???
silalah...

ikan ni boleh tahan gak la besor dia....
ikan siakap merah atau ikan kaci... adalah sekor tu dlm 1.6kg...
tp yg kecik tu dia lepaskan balik... apadaaaa
dia kata biar ikan membesor... next week dia dtg lg boleh pancing balik...
kah.kah..ada itu mcm pulak daaaa

kali ni kami bg sekor kat ibu mertua ku utk msk...
lg sekor kata hubby nnt bw gi kedai suruh kedai msk.. hehe
 ikan merah n ikan bawal yg 3 minggu lepas dia tangkap kat port klang tu smpai la ni xabis masak lg... naik muntah asyik mkn ikan je....huhuhu

tu je nak cite... dah

2 comments:

nza said...

untungnya....dh xpyh beli ikan n yg bestnya dpt ikan fresh lg....

Iela Fazielah said...

mmg fresh kak... cuma sbb dah selalu sgt... jemu gak.... dah la ila ni xpandai masak...

Related Posts with Thumbnails