Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

Happy 1st Anniversary my blog!!!

aku hampir terlupa pasal anniversary blog ku yg kini dah berumor hampir 1 thn 1 bulan.... bila baca kawan2 punyer n3 yg wish hepi anniversary kat blog.... br aku perasan.... hmmm... sedar xsedar.... dah setahun rupanyer aku berblog....
my 1st n3 klik sini

papehal pun... wish dulu kat blog ku Irfan's 'N' Fiqah's Mama.... Ilah Fazilah... yg kini telah berusia 1 tahun jagung... walaupun muda lg dlm berbloging... tp rasanyer dah byk cerita2 tentang diriku n family ku simpan dlm blog ni

 happy Belated 1st Birthday

camne aku leh terjebak dlm blog ni ye....
kalau ingat2 balik ms tu aku sdg bercuti bersalin kan sikembar Iman Irfan & Arwah Batrisyia Iman....
masa tu aku giler ber Friendster... jumpa kwn sekolah tru friendster...
pastu ku berjinak2 pulak dgn SUSUIBU.COM....
kat situ aku klik2 blog2 ibu2 di susuibu.com tu..
pastu terdetik lak aku nak mempunyai blog sendiri mcm diaorg...
baca kisah susu ibu dan pengalaman mereka di blog....
klik punyer klik... terhasil lah blog ni yg kuberi nama
 Irfan's 'N' Fiqah's Mama.... Ilah Fazilah ni

bermula dgn menceritakan kisah ku melahirkan sikembar..
melepaskan kesedihan dan kegembiraan di blog ini...
dan selepas itu perlahan2 beralih ke blog dan perlahan2 jugak meninggalkan dunia friendster dan juga terus berjinak2 dgn FB...
sehingga kini...
blog masih tetap dihati...

follower pertama ku Mamadanish
dan harini aku tgk aku dah ada genap 50org follower
dan dia adalah Cahaya Liza...
tq uoll sbb support ila...
pengomen tegar ku adalah kak NZA....

jadi sempena anniversary blog ku yg pertama ni...
aku nak bg hadiah la kat 3 org kat atas ni...
boleh ke???
 so..
to mamadanish, Cahaya Liza & kak Nza...
nnti plez emel ila ur address ye...
bg tupperware boleh tak??? hehehe

lepas ni aku akan lebih gigih lagi berbloging...

tq.. my blog... tq uoll....muuuahhhh!!!!

16 comments:

Farra Dhelina said...

hpy annvsry to ur blog!

happy blogging!

Iela Fazielah said...

tq farrah...

Ieja said...

happy 1st aniversary to Irfan's 'N' Fiqah's Mama.... Ilah Fazilah....teruskan berblog sbb ieja suka baca blog ilah...

.M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

hai akak..

apy annvsry to ur blog! saya pun x igt bila saya mula berblog akak..rsnya dlm bln camni lah.. rsnya kita sm jer akak..baru sethn jagung berblog.. so apa2 pun tq byk2 coz still igt saya.. nway,sesama kita berblogging & happy blogging!!!

my email add : ct_2929@yahoo.com

Iela Fazielah said...

mamadanish: u r welcome... akak ingat... kan awk jugak bg akak tau nak guna photoscape.... mana leh lupa... hehehe... nnt bg akak alamat rmh... sbb nak sent hadiah tupperware nih....

Iela Fazielah said...

ieja... tq sb suka bc blog akak... akak pun suka baca blog kamu gak

lydzar said...

ala..nk jugak hadiah :P

lydzar said...

ops.. terlupa, happy 1st anniversary to ur blog :)

nza said...

hepi anniversry utk blog ila...hrpan kak nza agar ila xjemu terus brblog...sedih cz ramai rakan2 blog dh brpindah ke FB...hu.hu.hu..

wah xdisangka2 dpt gift lak...suke sgt.....TQSM...umuah!!!!!

p/s; kak nza dh bg addrs kt msg FB ila...

Iela Fazielah said...

ok.. tq kak nza...

tunggu hadiah dr ilah ye... nnt ila ushar2 pe tupperware terbaru bulan ni ye...hehehe

Iela Fazielah said...

lydzar... tq ye... cianyer.. dia pun nak adiah gak... oklah... lydzar pun pengomen ke dua tegar utk blog kak ila... so... nnt bg alamat rmh ea...

~ Sall said...

happy 1st anniversary. hadiah tuk aku xde ka???hihihihihi...

Iela Fazielah said...

sall: tq 4 da wish... utk sall xde la... nnt ila la kot terbukak hati nak buat contest ke.. GA ke... dpt le hadiah... len kali ek!!

lydzar said...

hahaha best nya kak ilah nk bagi hadiah..

yeay yeay yeay..over acting plak hihih

kak ila, bak email, sy emailkan adress opis lah

Iela Fazielah said...

emel akak: ilahfazilah@gmail.com.. anatr tru msg kat fb pun leh.... alamat opis la senang sbb kalau smpai rmh sape nak sambutnyer kan...hehehe

status skarg sdg memilih hadiah ye...

.M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

slm akak.. wah x disangka2 dpt gift plak..dah tu nak send ke umah..suka sgt2 ni.. TQ so much..:D

ok ni add umah saya..
Blok 10-10-07,
Lintang Kampung Rawa 1,
10150 P. Pinang.


* teruskan berblog sbb saya suka baca blog akak cuma kekdg tu ms jer tak mengizinkan utk jenguk umah kwn2...huhu..

Related Posts with Thumbnails