Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

"Anniversary Contest by MaslinaMansor"

Ada contest menarik anjuran MaslinaMansor semperna Ulangtahun ke-2 Perkahwinan Maslina  dan hubbynya pada 9 Ogos 2010.....contestnyer bertajuk:
Apa yg nak kena buat?


  • Copy image kat atas tue dan buat tajuk seperti diatas. - dah siap
  • Uploadkan gambar korang dan pasangan korang. Yang dah kahwin, gambar isteri/suami. Yang bercouple. Girlfriend/boyfriend. Yang takdak pasangan, guna gambar parents korang... (Kalau boleh tue, yang dah kahwin dan bercouple, jangan la pertaruhkan gambar parent yer... :)

  • Ceritakan pasal pasangan korang/ parent.
Okeh nak story tentang kekasih hati ku ini..
nama dia Zul Irwandi... tp nama timangan dia Momok...family dia panggil Ngah
sebaya dgn ku.... org KL jugak... kira sekampg dgn kulah..
sgt jimat orgnyer tp kadangkala sgt kelakar dgn peel yg ntahape2ntah..
selalu buat ku hangin tp jenis suka buat hal sendiri...
xbape romantik tp sgt baik hati... 
aku kenal dia ms aku matrik UPM thn 1998...
padaku masatu dia budak paling berlagak aku kenal...
entah camne leh terbaik dan terkawan lak...
last2 aku couple pd tahun 2000 ms dah degree..
kawan 5thn... tahun 2005 kami disatukan sebagai suami isteri...
  • Hadiah yang pernah diberi kepada pasangan.
Hadiah yg pernah diberi pada hubby ku kalau nak kira mmg byk
Asal hari ulangtahun anniversary, b'day, valentine day,
even dr couple dulu xpernah lekang bg hadiah
so antara hadiah aku bg kat hubby masa anniversary (dah 5thn kawin)
  • anniversary 1: hadiah paling berharga - bg anak ~Adriana Syafiqah~
  • anniversary 2:Jam tangan Casio Ediface
  • anniversary 3: Perfume Polo & Kasut Adidas Superstar II
  • Anniversary 4: Jeans Levi's 2 helai
  • Anniversary 5: Jam G-Shock (Couple Set Limited Edition) 

  • Ayat paling " Jiwang Karat " korang pernah luahkan pada pasangan.  (Ayat  "I LOVE YOU " tak dikira, dah biasa sangat)
Ayat "jiwang karat" tu aku xtaule jiwang xjiwang...
tp setiap hari mesti cakap "Saya Sayang Awak
wajib sebut ayat nak b4 nak gi keje setiap hari n ms nak letak tipon..
dan setiap kali buat sesuatu mesti ckp lah.. 

  • Aku nak bagi hadiah kat hubby, cadangkan 3 hadiah apa yang sesuai...( Jangan murah mahal sangat )
3 hadiah yg terbaik aku cadangkan utk diberi hadiah...
  1. Jam tangan sepasang utk korang berdua (mcm hadiah annivsry aku dpt thn nilah) hehehe
  2. Speck mata RayBan Eviator.... fuhh.... mmg gempak!!
  3. Set PSP / Sony Playstation....mmg dia xkuar rmh lah
  • Tinggalkan URL entry korang disini - ok!!!

So.. pada sesapa nak join.. jom join sbb contest ni tamat pd 8 Ogos 2010...
 hadiah pulak... mmg menarik k!!! sila klik sini

4 comments:

maslinamansor said...

tq... sebab jon... :)

Iela Fazielah said...

welcome :D

lydzar said...

good luck kak ilah!

Iela Fazielah said...

yeah!! gud luck 2 me.. gud luck 2 u tooo

Related Posts with Thumbnails