Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

tenggiri oh tenggiri


ni antara koleksi gmbar hubby masa gi memancing kat kuantan 3-4 Julai 2010 yg lepas... kwn dia upload dlm youtube
ni 1st time dia gi mancing kat laut... sbb 1st time dia pergi... hasil yg dia dpt pun ciput2 je.. hehehe..
xpelahkan.. asalkan dia bahagia.. aku bahagia...
yg penting di pulang selamat... w/pun ada sikit gelap...

bila dah balik rumah.. inilah yg hubby bw balik...hasil tangkapan yg dibahagi-bahagikan bersama kawan2 dia

sotong besor tapak tangan...


ikan kuning kata hubby... comey2 ikan ni


ikan kerapu... kecik2 je.. adalah dlm 3/4 ekor


ni ikan ape ntah.. lupa lak... aku bukan tau nama2 ikan ni pun..

kesimpulannye... thanks hubby sbb penuhkan esbok kita..
tp mama xtau nak masak pe ikan2 tu...
goreng pon sodap kan???hehehe


4 comments:

nza said...

wah berbaloi2 w.pn kena tinggal...byk gak hasil tngkapan tu...sotong feveret kak nza tu....

Iela Fazielah said...

kak nza:laaa... yeke... sotong besor tu risau takut kalau dah masak dia liat je...

lydzar said...

hehe suruh dia abes-abesan ngn hobi dia bfore masuk pbjv. nnt dh masuk sini, probation 6 bulan..lama ooo..tak entitle AL lagi dlm tempoh ni..hihih

Iela Fazielah said...

tulah pasal lydzar.. tp mamat ni jenis suka memancing setiap ari sabtu /ahad / cuti umum... akak rasa ok kot...

Related Posts with Thumbnails