Sape Suke Dengar Kisah Ku

Islamic Calendar

pelengkap kecantikan wanita...

hehehe... bukan cite panas pun...
cuma betul tak ape yg aku nyatakan kat sini...
pelengkap kecantikan wanita utk ditatap bila kala keluar dari rmh adalah
MAKE UP!!

aku ni kalau x makeup... agak hampeh gak la muka ku..
paling koman pakai gincu je...

bulan ni... bln paling xbest sikit...
sbb bln ni aku kewanganku agak tegang sikit...
sume brg mandiku dah abis....
brg make up ku pun dah tinggal kerak2 je...huhuhu
mau xmau....
kena gak spend duit beli brg2...
so brg yg kubeli paling utama sbb mmg barg ni dah habis giler adalah...
set make up ni ye...
tgh2 sale ni.. xgrab rugi la pulak...


tambahan.. ada pulak teringin nak pakai EDP.. selama ni pakai EDT je...
pakai sikit je.. bl bodyshop bau dia xle kuat sgt..
minyak wangi murah le katakan..
hehehe...

4 comments:

Dilla Ady said...

tgh beli set mekap gak nih kak ila..tp jenama biase2 jek la..huhu

Iela Fazielah said...

ala dilla... jenama ape2 je pun bukan xelok.. semua ok.. cuma kulit akak ni sensitif sgt.. hehehe.. pandai pulak dia pilih.. ngeh2

nza said...

akak xleh hidup tnpa lipstik ttp makeup mmg xbiasa pakai la....

Iela Fazielah said...

kak nza: haha... ila lak perlukan semua itu bg meneruskan hidup

Related Posts with Thumbnails